|
Armin Van Buuren @haoman 17 Purim 2006 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
| quote: | Originally posted by uzi
תנו דעתכם, האם עומד להיות שם פיצוץ אוכלוסין, מכירות מעבר למותר, אנשים מתעלפים מרוב מחנק וצפיפות?
במחשבה שניה זה כמו לשאול "האם אנחנו ישראלים?". |
לדעתי יהיה יותר גרוע מפול ואן דייק |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by cluBBer
מקווה שזה יהיה במקום פתוח
כמו שהיה בפארק
(חבל שאני יכול רק לחלום על זה )
הלוואי שזה יראה כמו
SUNRISE FESTIVAL @ POLAND
(לחלום זה טוב...) |
כן הא, הפולנים האלה יודעים לעשות מסיבות
יש לי את הדיוידי מהמסיבה הזו, זה משהו מטורף, למרות שהמוזיקה לא משהו
לעניין ארמין..
מישהו יודע מתי יוצא פורים??
אני רוצה לשריין לעצמי את המשמרות בצבא, שאני לא אדפק בבסיס בטעות
תודה על הפרטים |
|
|
| Sm0keMachine |
פורים יוצא בסביבות אמצע מרץ..
ה17 למרץ תקנו אותי אם אני טועה??
בכל מקרה בטוח יהיה צפוף עד מוות שם..
אבל חבל להיות שליליים...
זה ארמין! :D |
|
|
| AboveBeyond |
יש אטמים מיוחדים ש"חוסמים" את הסאונדים שמסוכנים לאוזן
הם ממש יקרים בסביבות 300 שקל
שווה כל שקל |
|
|
| sabi10 |
| ברגע שיהיו פרטים מעניינים יותר כמו תאריך מדויק,כתובת, מחיר וגיל (לא שזה כבר כלכך משנה לי) אני אשמח לשמוע |
|
|
| sabi10 |
| דרך אגב, לא ראיתי שום דבר בקשר לזה באתר שלו |
|
|
| Meltdown |
| לפי האתר של ארמין, הוא אמור להגיע ב 16.3 |
|
|
| Segev |
שיט זה יום חמישי אני יפסיד
aost
חחח :D |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Segev
שיט זה יום חמישי אני יפסיד
aost
חחח :D |
חח
למה אתה יוצא למסיבות ב11? |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by Meltdown
לפי האתר של ארמין, הוא אמור להגיע ב 16.3 |
אם אתה אומר כי מה שאני רואה זה שבתאריך 11.3 הוא נמצא בבוקרשט וב 18.3 הוא במיאמי ואני לא רואה שום איזכור לת"א שלנו באמצע... |
|
|
| Segev |
| quote: | Originally posted by DvJ
חח
למה אתה יוצא למסיבות ב11? |
:conf: |
|
|
| Glenn-Holmes |
חודש וקצת לפני וקשה לי להסתיר תהתרגשות :D
ראיתי אותו 4 פעמים עד כה והפעם החמישית לא גורמת לזה להיות פחות מרגש - ההיפך!
מרץ יהיה חודש ענק! |
|
|
|
|