|
Armin Van Buuren @haoman 17 Purim 2006 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
להכנס זה ממש לא בעיה
אם אני יבוא...זה כבר אני בספק |
|
|
| Segev |
שיייט אני בטח היה בטירונות או משהו כזה..
אבל גם עם לא אין לי דרך להכנס... :( |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
מה פורים?
אמרו שזה יקרה בחודש הקרוב
איזה באסה!
טוב נקווה שלא יגיעו שום סלבס ושום מודלס עם פוזה ודרינק ביד לאומן
מה שלא נראה לי אפשרי
אבל בכל זאת שיגיעו פחות פוזיטאים ויותר בליינים אמיתיים...
ושלא יהיה גיהנום כמו שהיה ב
PVD
יאללה שיהיה תאריך וכרטיסים. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh
אם אני יבוא...זה כבר אני בספק |
ההפסד יהיה כולו שלך |
|
|
| DjChook |
| מי יעזור לי להכנס :) |
|
|
| ROBERTO |
| נשמע מעולה,אגב מתי פורים יוצא? |
|
|
| DJMIKE |
בן 20 + כרטיס ממכירה מוקדמת
צריכה להיות בעיה בכניסה? |
|
|
| ROBERTO |
| quote: | Originally posted by DJMIKE
בן 20 + כרטיס ממכירה מוקדמת
צריכה להיות בעיה בכניסה? |
לא מאמין שיהיו בעיות... |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
בן 17 ממכירה מוקדמת + לא מגולח חודשיים ומראה קלאברי..
יהיו בעיות? :sadgreen: |
|
|
| DjChook |
| זה רק אני או שפתאום כל חברי הפורום שוב מראים את עורם =] |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
יש לי מין הרגשה טובה כזאת שאני ועוד כמה מחברי הפורום עומדים להשאר מחוץ למועדון ולרקוד שם..
בקטנה.. |
|
|
| DjChook |
| תשמע, זה ת"א... הכל תלוי בלבוש בסופו של דבר. |
|
|
|
|