return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Armin Van Buuren @haoman 17 Purim 2006 (pg. 2)
View this Thread in Original format
m0sh
להכנס זה ממש לא בעיה

אם אני יבוא...זה כבר אני בספק
Segev
שיייט אני בטח היה בטירונות או משהו כזה..
אבל גם עם לא אין לי דרך להכנס... :(
THE_BLUE_DRAGON
מה פורים?
אמרו שזה יקרה בחודש הקרוב
איזה באסה!

טוב נקווה שלא יגיעו שום סלבס ושום מודלס עם פוזה ודרינק ביד לאומן
מה שלא נראה לי אפשרי
אבל בכל זאת שיגיעו פחות פוזיטאים ויותר בליינים אמיתיים...

ושלא יהיה גיהנום כמו שהיה ב
PVD

יאללה שיהיה תאריך וכרטיסים.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh
אם אני יבוא...זה כבר אני בספק



ההפסד יהיה כולו שלך
DjChook
מי יעזור לי להכנס :)
ROBERTO
נשמע מעולה,אגב מתי פורים יוצא?
DJMIKE
בן 20 + כרטיס ממכירה מוקדמת

צריכה להיות בעיה בכניסה?
ROBERTO
quote:
Originally posted by DJMIKE
בן 20 + כרטיס ממכירה מוקדמת

צריכה להיות בעיה בכניסה?


לא מאמין שיהיו בעיות...
Dj Alex (ISR)
בן 17 ממכירה מוקדמת + לא מגולח חודשיים ומראה קלאברי..
יהיו בעיות? :sadgreen:
DjChook
זה רק אני או שפתאום כל חברי הפורום שוב מראים את עורם =]

Dj Alex (ISR)
יש לי מין הרגשה טובה כזאת שאני ועוד כמה מחברי הפורום עומדים להשאר מחוץ למועדון ולרקוד שם..
בקטנה..
DjChook
תשמע, זה ת"א... הכל תלוי בלבוש בסופו של דבר.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement