return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Armin Van Buuren @haoman 17 Purim 2006 (pg. 5)
View this Thread in Original format
YO-I
הבטחתי עידכון נכון? אז תקבלו

למרות השמועות, ארמין לא יינגן באפטר פורים באומן, מדובר במסורת השנתית של רוני הבעלים של נקסט שמביא אותו לכל יום הולדת ואכן כך זה יהיה

כרגע מדובר על האומן אבל יש סיכוי שזה יעבור לדום או לטיאלוי

בכל אופן, ארמין ביום ההולדת של רוני, זהו לבינתיים
Dj Alex (ISR)
דום או טיאלוי..
ניצוץ של תקווה בשבילי.
DJ__BoN
quote:
Originally posted by YO-I
הבטחתי עידכון נכון? אז תקבלו

למרות השמועות, ארמין לא יינגן באפטר פורים באומן, מדובר במסורת השנתית של רוני הבעלים של נקסט שמביא אותו לכל יום הולדת ואכן כך זה יהיה

כרגע מדובר על האומן אבל יש סיכוי שזה יעבור לדום או לטיאלוי

בכל אופן, ארמין ביום ההולדת של רוני, זהו לבינתיים


ומתי זה קורה?
Koby
quote:
Originally posted by YO-I
הבטחתי עידכון נכון? אז תקבלו

למרות השמועות, ארמין לא יינגן באפטר פורים באומן, מדובר במסורת השנתית של רוני הבעלים של נקסט שמביא אותו לכל יום הולדת ואכן כך זה יהיה

כרגע מדובר על האומן אבל יש סיכוי שזה יעבור לדום או לטיאלוי

בכל אופן, ארמין ביום ההולדת של רוני, זהו לבינתיים

ממה שהבנתי ממך..זאת מסיבה חד פעמית של נקסט..במקרה כזה לכל הצעירים כדי לקפוץ לרוני כמה ימים לפני ולהתחנן לכרטיסים עד שהוא ישבר וימכור..ובכניסה תקראו לו והוא יכניס אתכם..לגבי המכוערים שבינינו(והמבין יבין :D )
גם לא תהיה בעיה..הקהל של נקסט מורכב מ70 % כאלה..
Shahar
quote:
Originally posted by Koby
ממה שהבנתי ממך..זאת מסיבה חד פעמית של נקסט..במקרה כזה לכל הצעירים כדי לקפוץ לרוני כמה ימים לפני ולהתחנן לכרטיסים עד שהוא ישבר וימכור..ובכניסה תקראו לו והוא יכניס אתכם..לגבי המכוערים שבינינו(והמבין יבין :D )
גם לא תהיה בעיה..הקהל של נקסט מורכב מ70 % כאלה..


מי ישמע איזה בעיה להיכנס לנקסט
הם חייבים כאלה הם יכניסו כל מי שירצה
רק תסכימו לשלם על כרטיס
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
מי ישמע איזה בעיה להיכנס לנקסט
הם חייבים כאלה הם יכניסו כל מי שירצה
רק תסכימו לשלם על כרטיס

בשבילך לא בעיה..
בשבילי כן.
Koby
quote:
Originally posted by Shahar
מי ישמע איזה בעיה להיכנס לנקסט
הם חייבים כאלה הם יכניסו כל מי שירצה
רק תסכימו לשלם על כרטיס

קראת בכלל מה כתבתי?? זה לא בעיה להכנס למכוערים כי נקסט לא ממש משקיעים בקהל..(פה הרווחת)
אבל אם אתה בן 17 אז זאת כן בעיה..וצריך לדבר איתו לפני ולקנות כרטיס..ובמסיבה של ארמין לא נראה לי שהם כל כך נואשים לקהל..
m0sh
quote:
Originally posted by Shahar
כןןןן התכוונתי לחממה!!!!

על הלכת דברתי במקרה שנלך ביום חמישי...


מה הבעיה להכנס לחממה בשישי...אני יכול לארגן שיכניסו אותך...

לכת בחמישי...בעעע
זה כבר גם ילדים לא רק ילדות
Shahar
quote:
Originally posted by Koby
קראת בכלל מה כתבתי?? זה לא בעיה להכנס למכוערים כי נקסט לא ממש משקיעים בקהל..(פה הרווחת)
אבל אם אתה בן 17 אז זאת כן בעיה..וצריך לדבר איתו לפני ולקנות כרטיס..ובמסיבה של ארמין לא נראה לי שהם כל כך נואשים לקהל..


פחח נראה לך אם היה בנקסט סלקציה קשה לא הייתי עובר?
פחחח זה אתה שעובר סלקציות לא?
DjChook
מה זה סלקציה קשה... זה לא סלקציה קשה כי בת"א קשה לעשות סלקציה קשה עם כל המשטרות

DvJ
אם זה באומן יש סיכוי טוב שאני נכנס......
נקווה שזה שם...
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
מה זה סלקציה קשה... זה לא סלקציה קשה כי בת"א קשה לעשות סלקציה קשה עם כל המשטרות


מז"א?

quote:
Originally posted by DvJ
אם זה באומן יש סיכוי טוב שאני נכנס......
נקווה שזה שם...


אין בטוח בדברים האלה
תבוא עם רכב
מקסימום לא תכנס בקטנה תלך
אם תאכל סרטים ותבוא בפחדים וזה אתה לא תעבור סלקציה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement