|
Armin Van Buuren @haoman 17 Purim 2006 (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
איזה קטע נוגן אחרי
the love we lost?
היה קטע עצבניייי |
|
|
| Emmanuel B |
נרשמתי בשנת 2004 במידה ולא שמת לב רשום בצד שמאל :>
ושגב היה פצצות אתמול
גם אני הייתי שם
(אני זה שהביא לארמין את ה 3 דיסקים עם הדמואים החדשים של הטרקים החדשים)
אני והשותף שלי היה שם
:) |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Segev
simon patterson - f16
|
לא היה F16. |
|
|
| Segev |
חח עכשיו אני רואה...
הוא ניגן אותם? |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Shahar
ומתי הוא ניגן את
killa
?
זה הטראק שהכי רציתי לשמועעע!! |
מישהו כתב לארמין בפלאפון לנגן את זה ובאמת ארמין ניגן. זה היית אתה?
עשיתי לארמין תנועה של נגינה בכינור והוא עשה כמוני, התפוצצנו מצחוק! |
|
|
| sabi10 |
בקיצור רבותיי...אני נהנתי מאוד ברגע שארמין עלה, נכון שבהתחלה הוא ניגן איזה 3-4 קטעי האוס שכאלו אבל מהר מאוד זה עבר לטראנס.
היה ממש טוב, היה צפוף בטירוף עד סביבות 3:30
אילן יא נקניק, חצי ערב חפשתי אותך ולא מצאתי, אבל סחטיין על השלט, היה חזק ומשעשע:haha:
את הפלייליסט המלא אני אשאיר למי שמצליח לזכור מה היה בדיוק למרות שאני זוכר את מרקו וי, קאיו ואלברט, מונדי באר ופרי אונייל.
אז בקיצור היה חזק ושמחתי לראות כמה מחברי הפורום שם ולגבי פול עוד שלושה חודשים נראה... |
|
|
| Segev |
1. Airbase - Escape
2. Arctic Quest - Renaissance
3. Armin van Buuren - Control Freak (Sander van Doorn Remix
4. Armin Van Buuren - Shivers (Alex M.O.R.P.H. Dub Remix)
5. Armin Van Buuren feat Nadia Ali - who is watching
6. DJ Tiesto presents Allure - the loves we lost
7. Kyau Vs Albert - Walk Down (KvA Club Mix)
8. Marco V - False Light
9. Mark Otten - So Serene (Menno De Jong's Heading South Dub Mix)
10. Ralphie B And Sander Van Dien - First State
11. simon patterson - f16 original mix
12. Sunlounger - White Sand
13. Way Out West - Killa (Orkidea Vs Dallas Super
14. Nico Parisi Vs Erik Hubo - Metro
15. Armin Van Buuren - Communication (Coldware rmx
תוסיפו תקנו אותי כמובן שזה לא לפי הסדר.. |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by Segev
1. Airbase - Escape
2. Arctic Quest - Renaissance
3. Armin van Buuren - Control Freak (Sander van Doorn Remix
4. Armin Van Buuren - Shivers (Alex M.O.R.P.H. Dub Remix)
5. Armin Van Buuren feat Nadia Ali - who is watching
6. DJ Tiesto presents Allure - the loves we lost
7. Kyau Vs Albert - Walk Down (KvA Club Mix)
8. Marco V - False Light
9. Mark Otten - So Serene (Menno De Jong's Heading South Dub Mix)
10. Ralphie B And Sander Van Dien - First State
11. simon patterson - f16 original mix
12. Sunlounger - White Sand
13. Way Out West - Killa (Orkidea Vs Dallas Super
14. Nico Parisi Vs Erik Hubo - Metro
15. Armin Van Buuren - Communication (Coldware rmx
תוסיפו תקנו אותי כמובן שזה לא לפי הסדר.. |
אז ככה, חסר לך את:
Perry O'Neil - Switched אם אני לא טועה זה היה קטע רביעי
Nic Chagall - Monday Bar
איפה שהוא לפני טיאסטו אני חושב |
|
|
| Segev |
Monday Bar
ואי היה אחד היפים!!!!
היה אווירה מושלמת!! |
|
|
| Koby |
היה טראק שנוגן נראה לי באסוט עם ווקאל של גבר שהולך ככה..
im making my own..now..
ארמין שר את זה כשהוא ניגן אותו..מישהו מכיר?
אה ועוד משהו..מישהו שם לב לבחור שדומה שתי טיפות מים לארמין?? |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by Segev
Monday Bar
ואי היה אחד היפים!!!!
היה אווירה מושלמת!! |
כן, באותו רגע הייתי ליד ארמין, חפשתי את אילן שנעלם לו ובדרך פגשתי את אילן מהאחים פלאש וואלה, אחלה בחור :cool: |
|
|
| nargila-man |
במילה אחת היה
מ-ד-ה-י-ם
אין ארמין אלוף הוא נתן סט מטורף והייתה פשוט אווירה מטורפת!!!!
רק קצת חבל על כל הערסים ושהיה כזה מפוצץ....
אבל שום דבר לא יכל להרוס את הסט המדהים שהוא נתן.... |
|
|
|
|