|
Armin Van Buuren @haoman 17 Purim 2006 (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| uzi |
-------- אטמי אוזניים --------
אני משתמש קבוע באטמים וממליץ לכולם, בארץ שלנו הסאונד בארועים הוא תמיד גבוה, מסוכן ומלוכלך! ניתן לקנות בכל סופר פארם או חנות של ריקושט את הפשוטים הספוגיים ב-2 שקל. האטמים היקרים יותר יכולים לקפוץ למחיר של 30 שקל כי הם מיוחדים וגם נגד מים וכאלה. ניתן למצוא גם את האטמים מגומי עם החוט, אבל אני לא מאמין שהם באמת מגנים יותר מהספוגיים של 2 שקל. יש הרבה אנשים שמוכנים לקנות אטמים במועדון, פעם רצו לקנות ממני את המשומשים! צריך לעשות מן שלט או סימן לאנשים שידעו שאתה מוכר. בחיי שזה מגוחך אבל זו באמת סכנה. |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
פסטיבל קרנבל
!!
יאללה שיעבור כבר היום הארור שמחכה עד שיגיע מחר בערב
ואז כולכם תראו את ההפקה שלי במלוא הדרה :) |
ואתה סוף סוף תראה אותי :stongue: :D |
|
|
| DjChook |
סבי אני אוהב אותך אבללל
רוב הסיכויים שלא תגיע מחר
-----
בקשר לאטמי אזניים, לקנות ב 2 ולמכור ב 10... זה 400% רווח אנשים תחשוב על זה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by sabi10
ואתה סוף סוף תראה אותי :stongue: :D |
אני עדיין חושש שמשנראה זה מישהו שהתחפש לכבוד החג לסאבי :D
תבוא תגיד שלום עם המסיכה
כמו שאמרתי זה יהיה פשע לא לזהות אותי |
|
|
| Segev |
הכנתי אטמים הכנתי אוטו לבוא הכנתי כסף הכנתי מצב רוח סדרתי יום חופש מהעבודה
אבל בסוף נדפקתי כי נפרדתי מחברה שלי אז חבר של אחותה לא מסדר לי כניסה בסלקציה חרא!!!
קיצר תהנו!!!! |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
- Black Dragon
- cluBBer
- Dj-sh
- fusi
- gErver
- Glenn-Holmes
- Huge-A
- itamarsan
- Koby
- Major_X
- Meltdown
- Rising
- Rownin
- sabi10
- Scorchio
- Shahar
- shmuel flash
- Sm0keMachine
- taltul
- THE_BLUE_DRAGON
- TTman
- UltraWave
- uzi
יאללה אני אומר פגישת פורום בשעה אחת וחצי בבר למעלה
מצד ימין של העמדה הבר עם החלונות זכוכית
:tongue3 |
|
|
| YO-I |
ידידה שלי אמרה שהיא שמעה פירסומת ברדיו שהחל מהשעה אחת לפנות בוקר יהיה שידור ברדיו, יש למישהו מושג אם זה נכון ואם כן איפה? 0
תודה |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
ב102 משדרים את פאקוטק מהוורטקס
ב99 לא ראיתי שכתוב שמשדרים אבל תנסה |
|
|
| Glenn-Holmes |
טוב אז לכל הדברים שיש נוסף גם כאב ראש ו39 מעלות חום
מקווה מאוד שאני לא מסכן את עצמי יותר מדי אבל אני כנראה שם |
|
|
| cluBBer |
קניתי היום שקופים מסיליקון
12 ב 30 שח
בסופר פארם מקווה שהם משהו טוב |
|
|
| Segev |
| יש מצב חברים שאני כן היה היום סדרתי לי איזה קומבינה מקווה שילך חלק :] |
|
|
|
|