|
Armin Van Buuren @haoman 17 Purim 2006 (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| gErver |
| quote: | Originally posted by Shahar
שימו לינק לתחרות דיג'יים..אנלא מוצא
|
הלכתי לחפש לך תלינק וראיתי שהסתדרת בסוף..
מקסס והצלח. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Spitz
אין מצב להגנבה לבפנים אם אני עוד חודשיים מתגייס :whip: |
אחי רק הלוק שך קובע
אם אתה תיראה גדול אתה תכנס
ראינו כבר בעבר שאפילו אנשים עם קומבינות פה לא הצליחו לעזור לאנשים שנראו קטנים |
|
|
| uzi |
| חברים, אם מישהו יגלה מתי מתחילה מכירה של כרטיסים ואיפה, אז שיכתוב בבקשה. לילה טוב. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by uzi
חברים, אם מישהו יגלה מתי מתחילה מכירה של כרטיסים ואיפה, אז שיכתוב בבקשה. לילה טוב. |
ברגע שזה מתחיל אלעד הוא האיש שלך
דבר איתו
ואני ישמח לראות אותך שם לא פחות משאני ישמח לראות את ארמין (טוב אולי קצת פחות) |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ברגע שזה מתחיל אלעד הוא האיש שלך
דבר איתו
ואני ישמח לראות אותך שם לא פחות משאני ישמח לראות את ארמין (טוב אולי קצת פחות) |
חבר, אני השארתי לך גם הודעה באשכול של "פרוג-לאנד". יום נעים, יאללה ביי. |
|
|
| ROBERTO |
| מצטער על ההקפצה אבל מה עם הגילאים והכרטיסים וכאלה...מישהו יודע? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by ROBERTO
מצטער על ההקפצה אבל מה עם הגילאים והכרטיסים וכאלה...מישהו יודע? |
גילאים
23+
או
25+
לא זוכר מה הסף הרשמי בימי חמישי באומן
כרטיסים ופרסום ברחבי תל אביב החל מתחילת שבוע הבא |
|
|
| DjG |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
גילאים
23+
או
25+
לא זוכר מה הסף הרשמי בימי חמישי באומן
כרטיסים ופרסום ברחבי תל אביב החל מתחילת שבוע הבא |
23+ ???
ז"א שגם אתה לא תוכל להכנס |
|
|
| Black Dragon |
| משבוע הבא אני גם אחזיק כרטיסים לארמין אז לאנשים הרלוונטים..פנו אליי :) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
משבוע הבא אני גם אחזיק כרטיסים לארמין אז לאנשים הרלוונטים..פנו אליי :) |
שמור לי 2 כרטיסים האא כפרה? |
|
|
|
|