|
Armin Van Buuren @haoman 17 Purim 2006 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
בת"א אי אפשר לעשות סלקציה נוקשה, כי בשניה שלא מכניסים קבוצת שחורים (שיש להם ת.ז. בגיל המתאים) וכרטיסים, אז תוך שניה הם מביאים ניידת וסוגרים את המסיבה... קרו מקרים והיה על זה מספיק בחדשות
בגלל זה מראש רוב האנשים שיש להם ת.ז. נכנסים,
ולמי שאין.. אז אם הוא יראה טוב - יכנס.
ואם הוא לא , אז עדיף שלא ;)
סתם סתם |
|
|
| Koby |
| quote: | Originally posted by Shahar
פחח נראה לך אם היה בנקסט סלקציה קשה לא הייתי עובר?
פחחח זה אתה שעובר סלקציות לא? |
מרוב ה"פחח פחח" לא הבנתי מה אמרת..ומאיפה אתה יודע מה אני עובר ומה לא? |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Shahar
אין בטוח בדברים האלה
תבוא עם רכב
מקסימום לא תכנס בקטנה תלך
אם תאכל סרטים ותבוא בפחדים וזה אתה לא תעבור סלקציה |
לא אמרתי בטוח אחי
ואף לא בא למסיבה בפחד
תמיד נכנסתי
אבל הפעם זה גילאים שונים 21+ לא?
הכי גבוהה שנכנסתי זה לחוגרים כמה פעמים ועוד מסיבה אחתת חחח..... |
|
|
| Glenn-Holmes |
למיטב זכרוני היום הולדת של רוני מתרחש באזור אמצע סוף ינואר אבל לא סגור על זה...
בכל מקרה אני מקווה מאוד שזה יהיה באומן מסיבה אחת - סאונד
אם לא אומן אז טי אל וי רק לא דום!!!:eek: :eek: :eek: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| DjChook |
תכלס האומן גם הכי חדש, ובאמת יש שם אחלה סאונד.
הבאסה: הדיג'יי קצת רחוק מהקהל, לא? |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by DjChook
תכלס האומן גם הכי חדש, ובאמת יש שם אחלה סאונד.
הבאסה: הדיג'יי קצת רחוק מהקהל, לא? |
תהרגו אותי מה ההתלהבות מסאונד שמפוצץ לך תאוזן 3 ימים לאחר המסיבה...
העיקר סאונד טוב..... את ה"אייייייייייייייייייייייייייי" שמקבלים באוזן לא מחשיבים..
אני מעדיף סאונד "חלש" ושהאוזן לא תצא כזאת מתה |
|
|
| DjChook |
יוראי יא מסטול
בניגוד לטי אל וי והדום ששם בכלל לא מאפסים את הרמקולים והם הורגים אותך
באומן הסאונד היה יחסית סביר שאני הייתי לפני כמה חודשים |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Koby
מרוב ה"פחח פחח" לא הבנתי מה אמרת..ומאיפה אתה יודע מה אני עובר ומה לא? |
לא יודע כפרה אבל אל תשחק לנו אותה אבועלי
נקסט לא בעיה להיכנס קיצור
| quote: | Originally posted by DvJ
לא אמרתי בטוח אחי
ואף לא בא למסיבה בפחד
תמיד נכנסתי
אבל הפעם זה גילאים שונים 21+ לא?
הכי גבוהה שנכנסתי זה לחוגרים כמה פעמים ועוד מסיבה אחתת חחח..... |
אני בגיל 18 נכנסתי לנקסט תשאל אנשים פה
יוראי הקטע באומן זה לא הווליום
זה הסאונד הנקי |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by YoraY
תהרגו אותי מה ההתלהבות מסאונד שמפוצץ לך תאוזן 3 ימים לאחר המסיבה...
העיקר סאונד טוב..... את ה"אייייייייייייייייייייייייייי" שמקבלים באוזן לא מחשיבים..
אני מעדיף סאונד "חלש" ושהאוזן לא תצא כזאת מתה |
דווקא באומן יש את הסאונד הכי טוב
וואללה שמתי אטמי סילקון שקניתי ב20 שקל וזה עשה את העבודה...תחשוב שהיה לי אטמים של 300 שקל ובאיביזה קצת הזדיינו לי בהתחלה האוזניים
הסאונד ב TLV
נוראי
בדום לא הייתי הרבה זמן ככה שאני לא יודע
תשים אטמים ויהיה טוב... |
|
|
| Glenn-Holmes |
דום סאונד נוראי
טי אל וי סאונד בהחלט לא משהו - אטמים יכולים לעזור (שלא כמו בדום שם כלום לא יעזור)
אומן - סאונד מצוין |
|
|
| princess cc |
שחר ינעל העולם איזו תמונה!!!!!!!!!!!
לא הייתי פה כמה חודשים וככה גדלת לי????????
:)
אוףףףףףףףףף כמה התגעגעתי לכולם!!!!!!!!!
מה קורה אנשים?
ארמין באומן... מממ נשקול נדון ונחזיר תשובה
יש עוד ים זמן |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| שחר מה זה "אבועלי" ? |
|
|
|
|