|
Armin Van Buuren @haoman 17 Purim 2006 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| quote: | Originally posted by sabi10
אם אתה אומר כי מה שאני רואה זה שבתאריך 11.3 הוא נמצא בבוקרשט וב 18.3 הוא במיאמי ואני לא רואה שום איזכור לת"א שלנו באמצע... |
אני נאלץ להסכים
תשובות מישהו? |
|
|
| gErver |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני נאלץ להסכים
תשובות מישהו?
|
יש לו כפיל :conf:
או אפשרות לעשות טלפורט..
עוד לא הייתי בהופעה שלו,
נו שיגיע.. |
|
|
| yaman |
| לצערי אני לא אוכל לראות אותו כל שאני ייסתפק בהופעה שלו בטראנס אנרג'י |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Meltdown
לפי האתר של ארמין, הוא אמור להגיע ב 16.3 |
לא רשום כלום.
מאיפה המידע ? |
|
|
| Shahar |
אתם סתם מתווכחים על כלום
אם הוא יבוא לפה אנחנו נדע
עזבו עכשיו שמועות |
|
|
| YO-I |
חבר'ה אני מאשר שארמין מגיע בתאריך
16/03/06
פרטים נוספים בקרוב |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YO-I
חבר'ה אני מאשר שארמין מגיע בתאריך
16/03/06
פרטים נוספים בקרוב |
אני גם יודע שהוא מגיע הוא הודה בזה באחת מהתוכניות האחרונות שלו כשהוא התחבר לצט ויצא לי לשאול אותו כמה שאלות |
|
|
| Shahar |
| שם+חברה חדשה אולי =] |
|
|
| DjChook |
כבר?
מה , ההיא לא הייתה רזה מספיק |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
כבר?
מה , ההיא לא הייתה רזה מספיק |
נראה לי שאנחנו מדברים על אותה אחת
החברה שאני מדבר עליה איתי 3 שבועות..
ואם זה ממש משנה אז היא 1.68 ושוקלת 53... |
|
|
| DjChook |
יכול להיות
שיהיה בהצלחה העיקר ;) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
יכול להיות
שיהיה בהצלחה העיקר ;) |
יהיה אחי
תוד המותק |
|
|
|
|