|
Armin Van Buuren @haoman 17 Purim 2006 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
שחר ינעל העולם איזו תמונה!!!!!!!!!!!
לא הייתי פה כמה חודשים וככה גדלת לי????????
:)
אוףףףףףףףףף כמה התגעגעתי לכולם!!!!!!!!!
מה קורה אנשים?
ארמין באומן... מממ נשקול נדון ונחזיר תשובה
יש עוד ים זמן |
נאקט אוחתק ימפקירההה
איפה נעלמת??
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
שחר מה זה "אבועלי" ? |
זה לא לאשכנזים אחי |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
זה לא לאשכנזים אחי |
אין בעיה...
אתה התחלת עם זה
שכה יהיה לי טוב מהיכן הגיע על אנוכי האדם הנ"ל?
החלטת להעמיד פני שה תמים?
או שמא הנך מנסה להגדיל שמך בפני באי המפגשון הזה? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אין בעיה...
אתה התחלת עם זה
שכה יהיה לי טוב מהיכן הגיע על אנוכי האדם הנ"ל?
החלטת להעמיד פני שה תמים?
או שמא הנך מנסה להגדיל שמך בפני באי המפגשון הזה? |
כל מילה בסלע :D |
|
|
| Segev |
נוווו כבר סדרתי לעצמי כניסה וכרטיסים?!
מה עכשיו משנים לי דברים???
מקווה שישנו את זה לדום לפחות שם יש לי עוד סיכוי לכניסה עם קמבינות... |
|
|
| DjChook |
יגאל, אני זה שלומד לפסיכומטרי עכשיו
אז תרגע |
|
|
| YoraY |
תראו בקשר לסאונד דברים לא מסתדרים לי.....
א. לא הייתי בדום וטי אל וי אף פעם
אבל לא דיברתי עליהם בכלל - ואם אתם אומרים ששם זה יותר רע מבאומן אני כבר רואה תצמי בא למקומות האלה עם סט אטמים
אני מדבר על האומן.. כי שם דווקא הייתי ואני שומע שאנשים מחמיאים לו על הסאונד... יותר קל לכם להציג את המועדונים האחרים כ"סופר חרא סאונד" ואז לידם האומן נשמע טוב...
למרות ש(לדעתי) באומן-חרא.. לא לא בגלל שהאיכות זוועה - אלה בגלל הוואליאום הגבוהה מדי שדופק אוזניים
:
אוקי אז הסאונד נקי... שיהיה מבריק מצידי..... מה זה עוזר לי כש: א. הוואליאום כל כך גבוה שזה מזייין לי תאוזן (כאילו מה אתם באמת מעדיפים תסאונד שיהיה טוב ובוואליאום עצבני מאשר כאבים באוזניים ואת ה "איייייייייייי" הזה כמה ימים אחרי?..... כאילו אתם קולטים איזה נזק בלתי הפיך אתם מבשלים לעצמכם שתהיו בני 50?) ד
ב. הרבה אנשים שמים אטמים...... עכשיו איפה אפקט ה"סאונד הנקי" כשאתה שם אטמים.... זה כמו לשמוע מערכת סאונד מטורפת בבית כשאתה שומע אותה מעבר לקיר.
ולמה בכלל לשים אטמים?!@ - למה שלא פשוט ינמיכו תוואליאום זה כל כך טיפשי...... וואלה אם הייתה עמדת חלוקת אטמים חינם היו מחסלים אותה ואז ראש בקיר - כווולם עם אטמייים והעיקר שהוואליאום - בשמיים......... מה עשינו בזה??!
סאונד נקי בתחת סלחו לי על הביטוי ......... נקי חצי שעה ואז מה.....
?
שיפוצים במערכת השמיעה...... |
|
|
| DjChook |
למוש יש אטמי סראונד ששומעים בהם בובל'ה
גם יש להם וסת ווליום |
|
|
| cluBBer |
מקווה שזה יהיה במקום פתוח
כמו שהיה בפארק
(חבל שאני יכול רק לחלום על זה )
הלוואי שזה יראה כמו
SUNRISE FESTIVAL @ POLAND
(לחלום זה טוב...) |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by DjChook
למוש יש אטמי סראונד ששומעים בהם בובל'ה
גם יש להם וסת ווליום |
חח פסדר כמה אנשים קונים אטמים כאלה... 1 מ300 קונים דבר כזה..
ואני גם רוצה.... מוש איפה קנית? |
|
|
| omergunr |
איך אפשר ליצור קשר עם רוני שמארגן את המסיבה הזו??
;) |
|
|
| Segev |
| אולי קצת מוקדם מידי אבל יש כבר יותר פרטים על המיסבה? |
|
|
| uzi |
תנו דעתכם, האם עומד להיות שם פיצוץ אוכלוסין, מכירות מעבר למותר, אנשים מתעלפים מרוב מחנק וצפיפות?
במחשבה שניה זה כמו לשאול "האם אנחנו ישראלים?". |
|
|
|
|