return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 
Armin Van Buuren @haoman 17 Purim 2006 (pg. 32)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YO-I
אתה יכול לנסות להיזכר איזה מספר היה הטראק הזה? 0


סביר מאוד להניח שאחד הראשונים הייתי אומר :rolleyes:
YO-I
טוב אז ככה, בגלל שלא הייתי במסיבה והייתי רוצה לחוות את החוויה של הסט שארמין ניגן ובגלל שאף אחד לא דאג לשדר או להקליט את הסט, לקחתי על עצמי פרוייקט אישי, להקליט את הסט שארמין ניגן ביום חמישי בדיוק לפי הסדר

הבעיה היא, לא כל הקטעים שוחררו ויש שני קטעים שעדיין לא מזוהים, כרגע יש לי קרוב לשמונים אחוז מהקטעים במלואם

הבעייתים הם

02. James Holden - A Break In The Clouds (The Lamb Chops Whaddayamean Its Supa Tigga Rigga Wigga Mix)
04. ID
05. ID
07. ID
11. Zirenz - Edge Of Space (Whiteroom Remix)
14.M.I.K.E - Voices From The Inside (Progressiva Mix)
31. Armin Van Buuren - Communication (Coldware Cold Remix)

אם מישהו יכול לעזור בלהשיג אותם זה יהיה מצויין, אני אעדכן אתכם איך הולך
markfeldman
quote:
Originally posted by Scorchio
טוב האמת יש מצב שזה זה אני פשוט לא זוכר כל כך
כי אני מכיר את הקטע הזה טוב
יכול להיות שיצאתי החוצה באותו רגע
מה שכן אני זוכר בוודאות את
Axer - 123


שמעתי את הוייניל ולא זיהיתי את הקטע מהמסיבה.

יוחאי,

חוץ מג'יימס הולדן שהוא בוטלג ולא נראה לי שזה יצא אי פעם, שאר הקטעים עדיין לא השתחררו עפ"י הבנתי.
Rownin
quote:
Originally posted by YO-I
טוב אז ככה, בגלל שלא הייתי במסיבה והייתי רוצה לחוות את החוויה של הסט שארמין ניגן ובגלל שאף אחד לא דאג לשדר או להקליט את הסט, לקחתי על עצמי פרוייקט אישי, להקליט את הסט שארמין ניגן ביום חמישי בדיוק לפי הסדר

הבעיה היא, לא כל הקטעים שוחררו ויש שני קטעים שעדיין לא מזוהים, כרגע יש לי קרוב לשמונים אחוז מהקטעים במלואם

הבעייתים הם

02. James Holden - A Break In The Clouds (The Lamb Chops Whaddayamean Its Supa Tigga Rigga Wigga Mix)
04. ID
05. ID
07. ID
11. Zirenz - Edge Of Space (Whiteroom Remix)
14.M.I.K.E - Voices From The Inside (Progressiva Mix)
31. Armin Van Buuren - Communication (Coldware Cold Remix)

אם מישהו יכול לעזור בלהשיג אותם זה יהיה מצויין, אני אעדכן אתכם איך הולך


כמו שרשמתי מקודם
4 / 5 היה

Mad Arp feat. Julie Harrington - Slow it Down (Luke Chable Pushin' Too Hard Mix)

נוגן גם ב
asot 240
Scorchio
quote:
Originally posted by YO-I
אתה יכול לנסות להיזכר איזה מספר היה הטראק הזה? 0


טראק מספר 7 בדוק

מארק אני זוכר בוודאות שנכנסתי ושמעתי את זה
markfeldman
למען הסר ספק...

Armin Van Buuren @ Ha'Oman 17 Tel-Aviv - 16.3.2006

01. Armin Van Buuren - Who Is Watching (Tonedepth Remix)
02. James Holden - A Break In The Clouds (The Lamb Chops Whaddayamean Its Supa Tigga Rigga Wigga Mix)
03. Sunlounger - White Sand
04. ID
05. ID
06. David Amo & Julio Navas Pres. Paco Maroto - Electronic Electro
07. Axer - 123
08. David Guetta - In Love With Myself (Benny Benassi Remix)
09. Perry O'neil - Switched
10. Mark Otten - So Serene (Menno De Jong's Heading South Dub Mix)
11. Zirenz - Edge Of Space (Whiteroom Remix)
12. Arctic Quest - Renaissance
13. Nico Parisi vs Eric Hubo - Metro
14. M.I.K.E - Voices From The Inside (Progressiva Mix)
15. Armin Van Buuren - ControlFreak (Sander Van Doorn Remix)
16. Nic Chagall - Monday Bar
17. Giuseppe Ottaviani - Linking People
18. Ronski Speed With Stoneface & Terminal - Incognition
19. Timo Maas - Pictures (Paul Van Dyk Remix)
20. Way Out West - Killa (Orkidea Remix)
21. Airbase - Escape
22. Kyau vs Albert - Walk Down
23. Marco V - False Light
24. Deep Voices - Imagenetic (Mac Zimms Remix)
25. Allure - The Loves We Lost
26. Substate - Horizon (Mac Zimms Remix)
27. O'callaghan & Kearney - Exactly
28. First State - First State
29. Armin Van Buuren - Shivers (Alex M.O.R.P.H.'s Remix)
30. Thomas Bronzwaer - Shadow World
31. Armin Van Buuren - Communication (Coldware Cold Remix)
Shahar
סחה על ההשקעה מארק!
ותודה על הטרמפ!
DvJ
Basic Perspective - Small Step On The Other Side (Elevation Remix)



חבר סיפר לי שניגנו אתזה
יש מצב?
Koby
quote:
Originally posted by DvJ
Basic Perspective - Small Step On The Other Side (Elevation Remix)



חבר סיפר לי שניגנו אתזה
יש מצב?

מי ניגנו?;)
לא זכור לי..ונראה לי שהייתי מזהה אם הייתי שומע..
ארמין ניגן אותו לפני כמה דקות באסוט.היה
tune of the week
markfeldman
quote:
Originally posted by DvJ
Basic Perspective - Small Step On The Other Side (Elevation Remix)



חבר סיפר לי שניגנו אתזה
יש מצב?


שלילי.

DvJ
quote:
Originally posted by Koby
מי ניגנו?;)
לא זכור לי..ונראה לי שהייתי מזהה אם הייתי שומע..
ארמין ניגן אותו לפני כמה דקות באסוט.היה
tune of the week



חח....נכון ואחד רשם שם......

Funny story, Elevation was sitting at home last Thursday. Armin was playing in Israel, got back from the gig and sent him a message straight away, to tell him that this remix blew the roof off and was the best track of the night.

How amazing would you feel for Armin to tell you that?

הוא מכיר את אלווישן דווקא טוב אז חשבתי לעצמי יכול להיות או שהוא התבלבל או משהו....
Koby
quote:
Originally posted by DvJ
חח....נכון ואחד רשם שם......

Funny story, Elevation was sitting at home last Thursday. Armin was playing in Israel, got back from the gig and sent him a message straight away, to tell him that this remix blew the roof off and was the best track of the night.

How amazing would you feel for Armin to tell you that?

הוא מכיר את אלווישן דווקא טוב אז חשבתי לעצמי יכול להיות או שהוא התבלבל או משהו....

אמממ מטרו ואינקוגנישן היו הכי טובים לדעתי...הוא גם לא ניגן את הרמיקס של אלביישן החרטטן הזה ;)
ואם כבר מדברים על הטראק..אהבתי יותר את המקורי..גם טייסטו חושב כמוני ושם אותו ב
isos 5
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 
Privacy Statement