|
Armin Van Buuren @haoman 17 Purim 2006 (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |
 |
|
|
| Black Dragon |
אין בעיה סאבי :)
תגיע תגיע וקראתי את ההודעה |
|
|
| ROBERTO |
| שוב שואל...אם אני נראה גדול ויש כרטיס יש מצב לכניסה? |
|
|
| uzi |
יוווווווווווו איזה קטע! באה לי מחשבה יפה. יום חמישי עוד שבועיים אנחנו מקבלים שני "אה סטייט אוף טראנס"! אחת באינטרנט ואחת חיה! אההההההההה! איזה כיף!!!!!
your thursday night dance treatment.
the newest tunes selected,
the hottest tracks in a row.
a state of trance!
ladies & gentelmen,
your host for tonight,
armin van buuren! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by uzi
יוווווווווווו איזה קטע! באה לי מחשבה יפה. יום חמישי עוד שבועיים אנחנו מקבלים שני "אה סטייט אוף טראנס"! אחת באינטרנט ואחת חיה! אההההההההה! איזה כיף!!!!!
your thursday night dance treatment.
the newest tunes selected,
the hottest tracks in a row.
a state of trance!
ladies & gentelmen,
your host for tonight,
armin van buuren! |
אתה טועה
אנחנו מקבלים שתי א סטייט אוף טראנס וחתימה אחת על תקליט
:D |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אנחנו מקבלים שתי אה סטייט אוף טראנס וחתימה אחת על תקליט |
איזה יום של כיף זה עומד להיות! ראיתי שיש כרטיסים למכירה. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by uzi
איזה יום של כיף זה עומד להיות! ראיתי שיש כרטיסים למכירה. |
אכן יש
אני מאוד מקווה שמשיהיה שם יהפוך למפגן תמיכה בסגנון שכמעט כל אוהב אלקטרונית התחיל איתו - ויש הרבה שעדיין אוהבים מאוד ובארצנו הקטנה אף אחד לא חושב שיש טעם בקיום ליין מסיבות אם לא שבועי אז לפחות חודשי
(למרות ששבועי בהחלט מתבקש)
16 למרץ
אומן 17 ת"א
זה המקום שבו נראה לכולם שאפליפטינג טראנס הוא סגנון עם קהל! |
|
|
| NonStop |
ואייייי איזה באסה זה לא הולך ככה=[
למה 22+??~?!@?#!?@#
זאת פעם שנהי שהוא בא לארץ ואני לא יכול להגיעדי למהההה?????
זה עונש?=[
וגם למסיבה ב14 בגלל סיבות אישיות..
מה עשיתי שאני מקבל עונה כזה?=[ |
|
|
| ROBERTO |
| אף אחד לא רוצה לענות לי על השאלה\? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by ROBERTO
אף אחד לא רוצה לענות לי על השאלה\? |
תלוי מאוד באיך אתה נראה...
אל תתגלח וכאלה זה טיפ מאוד ידוע
בעקרון יכולים להשאיר אותך בחוץ עם כרטיס אם אתה לא בגיל המתאים אבל לא יעשו את זה אלא אם תראה ממש לא בגיל המתאים |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by ROBERTO
אף אחד לא רוצה לענות לי על השאלה\? |
אני מאמין שאתה יכול
לפחות לנסות לקנות כרטיסים במכירה מוקדמת אתה יכול לנסות
אי אפשר להיות בטוחים ב
100 % אף פעם |
|
|
| Dj-sh |
| quote: | Originally posted by cluBBer
לפחות לנסות לקנות כרטיסים במכירה מוקדמת
אף פעם |
איפה הנקודות מכירה ?!!? |
|
|
|
|