|
Armin Van Buuren @haoman 17 Purim 2006 (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DjG
23+ ???
ז"א שגם אתה לא תוכל להכנס |
אני כבר בן 23 :D |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
משבוע הבא אני גם אחזיק כרטיסים לארמין אז לאנשים הרלוונטים..פנו אליי :) |
מצויין... אני רק אבדוק שאני אוכל ויהיה לי עם מי לבוא סופית ואני אודיע לך..:cool: |
|
|
| Shahar |
נו מה אתם דפוקים?! גם אם הוא בן 21 נראה לכם מישו ידבר אליו גם!?
DjG
חלאס לאכול סרטים מה זה נראה לך צבא שהם ילכו איתו ראש בראש? הם רוצים שהוא יכנס אם רואים בנאדם שנראה גדול לא יתחילו לחפור לו בפרטים |
|
|
| uzi |
| אני מקווה שארמין ינגן לטעמי כמו שהוא מנגן בשעה השניה של אסוט. עשרת הפרקים האחרונים היו לדעתי מעולים! הוא הפך להיות בין המועדפים ביותר עלי כי אני אוהב מאוד מלודי\מרומם. יש לי כאלה ציפיות ממנו לפי הפרקים האחרונים! מצידי הוא יכול לנגן בדיוק מה שהוא מנגן בתוכניות אפילו בדיוק באותו הסדר. הוא כזה נהדר! הפכתי ממש למכור לשעה השניה של אסוט. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by uzi
אני מקווה שארמין ינגן לטעמי כמו שהוא מנגן בשעה השניה של אסוט. עשרת הפרקים האחרונים היו לדעתי מעולים! הוא הפך להיות בין המועדפים ביותר עלי כי אני אוהב מאוד מלודי\מרומם. יש לי כאלה ציפיות ממנו לפי הפרקים האחרונים! מצידי הוא יכול לנגן בדיוק מה שהוא מנגן בתוכניות אפילו בדיוק באותו הסדר. הוא כזה נהדר! הפכתי ממש למכור לשעה השניה של אסוט. |
יפה הימים שהתוכנית הייתה באיי די אנד טי ושעה שנייה היתה מתחילה רגוע ונגמרת מלודי מפציץ
אין מה לעשות המתכונת הקודמת של התוכנית היתה מנצחת
;)
יש לא מעט קטעים מצוינים שמתגנינם לאחרונה אצל ארמין ואני מאוד מקווה שהוא לא ישכח לזרוק לנו אותם עוד שבועיים |
|
|
| Shahar |
גם עכשיו השעה השניה באסוט נגמרת במלודי וטק טראנס..
לדעתי זאת התוכנית הכי טובה שיש |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
גם עכשיו השעה השניה באסוט נגמרת במלודי וטק טראנס..
לדעתי זאת התוכנית הכי טובה שיש |
כן אבל הוא היה מתחיל תשעה השנייה עם חצי שעה כמעט של פרוגרסיב רגוע ובלי להרגכיש פתאום היית עמוק בתוך האפליפטינג לכיוון הטק טראנס
חוץ מזה הוא נשמע סקסי בהולנדית :D |
|
|
| Shahar |
מי צריך כל כך הרבה פרוגרסיב?
יש שעה פרוגרסיב זה מספיק |
|
|
| Meltdown |
| עד כמה שלי ידוע, כרטיסים במכירה מוקדמת לארמין אמורים לעלות 100 ש"ח, אלא אם יש למישהו פה קומבינות עם אחד מהיחצנים של האומן כדי להכנס חינם או בהנחה משמעותית |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Meltdown
עד כמה שלי ידוע, כרטיסים במכירה מוקדמת לארמין אמורים לעלות 100 ש"ח, אלא אם יש למישהו פה קומבינות עם אחד מהיחצנים של האומן כדי להכנס חינם או בהנחה משמעותית |
דן אמר 80
דן משקר?
או שזה העלאה לכבוד פורים + ארמין...
לא משנה אני שם נו... |
|
|
| omergunr |
גם אני רוצה להיות שם
:eyes: :eyes: |
|
|
| Shahar |
קיצור מאיפה קונים?
דן מוכר? |
|
|
|
|