|
Armin Van Buuren @haoman 17 Purim 2006 (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| Sm0keMachine |
במילה אחת אפשר לסכם את הלילה הזה: מדהים!
ארמין באמת ניגן מעולה.. סט יותר חופר ממה שציפיתי אבל עדיין מעולה..
התחיל באלקטרו מקפיץ, כולל אדיט חזק ביותר ל
who's who - what's what
ובאיזשהו שלב גם אני כבר חשבתי לעצמי שיפסיק עם זה כבר ויעבור לטראנס..
והוא עבר לטראנס ובהחלט היה שווה את ההמתנה! :D
באמת היה רגע גדול כשהוא ניגן את שיברס ועמד על העמדה, בסגנון טיאסטו ;)
אחרי אתמול שיניתי את הדעה שלי לגבי טראנס..פעם אמרתי שטראנס זאת יותר מוזיקה לשמוע בבית אבל אתמול הבנתי שטראנס זאת מוזיקת מועדונים לכל דבר :)
שיחזירו את הטראנס למועדונים!!!:whip:
רק חבל שאחרי ארמין נתנו לדיג'יי של טראנס פסיכודלי (שזה לא מוזיקת מועדונים) לנגן...לא יכלו להביא מישהו שינגן טק-טראנס?..זה היה מתאים בול..
אלי (black dragon)...
במקום למכור כרטיסים לא יכולת לתקלט שם?! :rolleyes: |
|
|
| YO-I |
פשוט לבכות, מסיבה שאני מצטער שלא הייתי בה, ידעתי שארמין לא יאכזב, קראתי את ההודעות כאן והודעות מפורום אחר וזה ממש מזכיר לי את התקופה שבה טייסטו היה מנגן באומן 17 בירושלים לפני כמה שנים
אותה אווירה מדהימה עם ידיים מונפות למעלה, מוזיקה מצויינת ומועדון ענק, לפחות זכיתי להיות באותן המסיבות
לגבי הטראקליסט, לצערי המסיבה לא שודרה ברדיו וכאמור היה שידור של התוכנית האחרונה של ארמין, ראיתי בתמונה בלילה את אבי שהוא בדר"כ היה מקליט את הסטים במסיבות של ארמין, אולי הוא הביא את הלפטופ והקליט את הסט? ימים יגידו
אגב האם ארמין ניגן את
Armin van Buuren - Sail
Arctic Quest - Renaissance
שני קטעים שהייתי מת לשמוע במועדון |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by YO-I
אגב האם ארמין ניגן את
Armin van Buuren - Sail
Arctic Quest - Renaissance
שני קטעים שהייתי מת לשמוע במועדון |
"רנסאנס" אכן נוגן, בדפים הקודמים תוכל למצוא מה עוד היה.
בקשר ל"סייל", אני לא זוכר. |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
במילה אחת אפשר לסכם את הלילה הזה: מדהים!
ארמין באמת ניגן מעולה.. סט יותר חופר ממה שציפיתי אבל עדיין מעולה..
התחיל באלקטרו מקפיץ, כולל אדיט חזק ביותר ל
who's who - what's what
ובאיזשהו שלב גם אני כבר חשבתי לעצמי שיפסיק עם זה כבר ויעבור לטראנס..
והוא עבר לטראנס ובהחלט היה שווה את ההמתנה! :D
באמת היה רגע גדול כשהוא ניגן את שיברס ועמד על העמדה, בסגנון טיאסטו ;)
אחרי אתמול שיניתי את הדעה שלי לגבי טראנס..פעם אמרתי שטראנס זאת יותר מוזיקה לשמוע בבית אבל אתמול הבנתי שטראנס זאת מוזיקת מועדונים לכל דבר :)
שיחזירו את הטראנס למועדונים!!!:whip:
רק חבל שאחרי ארמין נתנו לדיג'יי של טראנס פסיכודלי (שזה לא מוזיקת מועדונים) לנגן...לא יכלו להביא מישהו שינגן טק-טראנס?..זה היה מתאים בול..
אלי (black dragon)...
במקום למכור כרטיסים לא יכולת לתקלט שם?! :rolleyes: |
בלי קשר לסגנון... אני ואתה היינו למעלה וראינו מה קרה שם בדיוק שהיה די דפוק לדעתי:
"ארמין עומד עם הטראק האחרון ידיים למעלה ופתאום בא הדי ג'י הזה ושואל אותו איפה באיזה סידי נמצא הדיסק כי הוא כבר רוצה להתחיל את הסט שלו וארמין לא מבין כזה בהתחלה מה קורה ואז הוא שואל אותו "אתה רוצה לעלות עכשיו ולהחליף אותי? [הבנתי את זה מתנועות שהוא עשה עם הידיים]) ואותו די ג'י טיפש אומר "כן".. לא האמנתי שהיה לו אומץ לעשות את זה... אמרין בתור בן אדם מתורבת דפק חיוך של
WTF
ופשוט אמר לו "סבבה הבמה שלך". אני אומר לכם הוא פשוט לא ציפה לרדת מהעמדה עדיין ורצה לשים לפחות עוד כמה קטעים... בכלל ברמת העיקרון ארמין הוא די ג'י של סטים של לפחות 5+ שעות ככה שהוא די מופתע לסיים את החגיגה הטראנסית שלו בשעה 6 בבוקר...."
:) ;) "ONE MORE"בקיצר קטע מוזר באמת... הייתי מת ל |
|
|
| uzi |
שתי שאלות אחרונות:
1) כמה אנשים נכנסים באומן 17 בתל אביב? האים יש לו עוד אולם או חלק נוסף חוץ מהרחבה המרכזית? כמה אנשים נכנסו שם (הערכה גסה)? האם באמת 3000?
2) ארמין כל הזמן הודה לקהל, רקד והתלהב. האם הוא ככה בהופעות נוספות? אני יודע שהוא רקד על השולחן גם בטראנס אנרגי האחרון. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by taltul
בלי קשר לסגנון... אני ואתה היינו למעלה וראינו מה קרה שם בדיוק שהיה די דפוק לדעתי:
"ארמין עומד עם הטראק האחרון ידיים למעלה ופתאום בא הדי ג'י הזה ושואל אותו איפה באיזה סידי נמצא הדיסק כי הוא כבר רוצה להתחיל את הסט שלו וארמין לא מבין כזה בהתחלה מה קורה ואז הוא שואל אותו "אתה רוצה לעלות עכשיו ולהחליף אותי? [הבנתי את זה מתנועות שהוא עשה עם הידיים]) ואותו די ג'י טיפש אומר "כן".. לא האמנתי שהיה לו אומץ לעשות את זה... אמרין בתור בן אדם מתורבת דפק חיוך של
WTF
ופשוט אמר לו "סבבה הבמה שלך". אני אומר לכם הוא פשוט לא ציפה לרדת מהעמדה עדיין ורצה לשים לפחות עוד כמה קטעים... בכלל ברמת העיקרון ארמין הוא די ג'י של סטים של לפחות 5+ שעות ככה שהוא די מופתע לסיים את החגיגה הטראנסית שלו בשעה 6 בבוקר...."
:) ;) "ONE MORE"בקיצר קטע מוזר באמת... הייתי מת ל |
אנלא מסכים איתך
הוא היה אמור לסיים תסט ב 6..
כמו שמארק אמר "ברגע שהוא מנגן קטעים ישנים זה כבר הסוף" וזה שהוא עמד על העמדה זה כבר הראה שהוא מסיים
וארמין לא כזה בנאדם של סטים של 5 שעות
רוב הסטים שראיתי שלו בחו"ל היו שעתיים בערך |
|
|
| Emmanuel B |
אפשר לסכם את המסיבה ככה ממש בפשטות:
צפיפות: יותר מדי
ארמין: הופעה מדהימה
קהל: מעורב רוב של ערסים + איכות של מי שבא והבין ומהפורום וכו' בלהבלבלה
הפקה: נחמדת ++
אווירה: מדהימה
סה"כ - היה שווה להגיע ופשוט לזרום :)
ומארק קיבלת פינלההה אה :) ? ? ? ?
אגב אני מנו (הייתי שם עם השותף שלי הראל) אנחנו ההרכב COLDWARE |
|
|
| Shahar |
מנו סחה על הרמיקס עבודה יפה
הייתי הרבה לידך הייתי עם יגאל ומארק אני עם חולצה ורודה ושרשרת כסף עבה
מישו יודע איזה גירסא ארמין ניגן ל
linking people? |
|
|
| Emmanuel B |
תודה אח שלי :)
ראית איזה מסטול הייתי
האווירה הייתה מטורפת |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Emmanuel B
תודה אח שלי :)
ראית איזה מסטול הייתי
האווירה הייתה מטורפת |
כן ראיתי פירקת שם פקט סיגריות |
|
|
| Emmanuel B |
חחחחחחחחח כן
והרוסיה הענקית הזו דרסה אותי |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Emmanuel B
חחחחחחחחח כן
והרוסיה הענקית הזו דרסה אותי |
כן שמנה אחושרמוטה |
|
|
|
|