|
Armin Van Buuren @haoman 17 Purim 2006 (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| uzi |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אכן יש
אני מאוד מקווה שמשיהיה שם יהפוך למפגן תמיכה בסגנון שכמעט כל אוהב אלקטרונית התחיל איתו - ויש הרבה שעדיין אוהבים מאוד ובארצנו הקטנה אף אחד לא חושב שיש טעם בקיום ליין מסיבות אם לא שבועי אז לפחות חודשי
(למרות ששבועי בהחלט מתבקש)
16 למרץ
אומן 17 ת"א
זה המקום שבו נראה לכולם שאפליפטינג טראנס הוא סגנון עם קהל! |
הלואי והייתי יכול להרים ליין חודשי. פעם בחודש להביא לפה אומן שינגן טראנס יפה ומרגש. אפשר לחשוב, מה כל כך מעניין בעוד מועדון שמנגן ראפ או להיטי אם.טי.וי.??? האם באמת בעלי מועדונים וחברות הפקה חושבים שימשכו קהל בלי להתאמץ??? חבל מאוד שאני לא יכול לשנות שום דבר.... אפילו רק בשביל פעם בחודש.... |
|
|
| Shahar |
מי שמעל 22 ורוצה כרטיסים:
0522902781
אריאל |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by Dj-sh
איפה הנקודות מכירה ?!!? |
רשום משרדי האומן 17
חבר שלי התקשר ואמרו לו 90 שח עד יום שישי
אבל נראה לי שהמחיר ישאר גם אחרי זה |
|
|
| Dj-sh |
| quote: | Originally posted by cluBBer
רשום משרדי האומן 17
חבר שלי התקשר ואמרו לו 90 שח עד יום שישי
אבל נראה לי שהמחיר ישאר גם אחרי זה |
הבנתי ... למה חשבתי שהם גם מפיצים את זה בעוד נקודות מכירה כמו שהם עושים בכל הפקה גדולה .
תודה. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Dj-sh
הבנתי ... למה חשבתי שהם גם מפיצים את זה בעוד נקודות מכירה כמו שהם עושים בכל הפקה גדולה .
תודה. |
זה בדיוק משהם עושים
וקלאבר
שבוע הבא מחיר יעלה
סביר להניח שביום שני או שלישי |
|
|
| Rising |
*******
מצטער שאני כזה עצלן ואין לי כח לעבור בין כל העמודים.
דיברתי עם חברים ואנחנו נגיע ככל הנראהה לעיןןן ....
המחיר הוא 90 שקל??? איפה אני משיג?? ואם לא יכניסו אותנו יחזירו לנו תכסף? אם כן איך?..
תודה רבה !!
אורן |
|
|
| Black Dragon |
מי שמעוניין..מחר אני בתל אביב בצהריים ואני אקבל עוד כרטיסים..
שיתקשר אליי.. |
|
|
| Dj-sh |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
זה בדיוק משהם עושים
וקלאבר
שבוע הבא מחיר יעלה
סביר להניח שביום שני או שלישי |
במקומות כמו ? |
|
|
| Shahar |
לכל אלה שאין 22 פשוט תקנו מוקדמת ותבואו
אם לא תכנסו יחזירו לכם תכסף |
|
|
| fusi |
:לכל אלו שיש להם בעיית גיל הנה מישהו שימכור לכם כרטיס. רק תגידו שאתם מפורום טראנס אדיקט
| quote: |
היי,שלום לכולם, אני שמח לבשר לכם על הבשורה שסוף סוף הוא באמת מגיע וזה כבר קרוב מדי.. טוב,אז מילים אין הרבה מה להגיד,רק שצפוייה אחת המסיבות שאסור לפספס..ארמין ואן ביורן נוחת באומן 17 ת''א וזו בוודאי סיבה למסיבה
כרטיסים לארוע הנוצץ ניתן להשיג אצלי החל ממחר בצהריים במחיר מיוחד של 90 ש''ח
שימו לב:הכמות במחיר הזה היא מוגבלת!!!! (באמת) והחל מתאריך ה12 למרץ,המחירים יעלו פלאים,אז נא להזדרז...!!! 0
ניתן להשיג אותי בטלפון: 0528303124עופר מזרחי
תודה
|
!יאללה, רוצו לקנות |
|
|
| sabi10 |
אז אילן, אתה יכול להיות רגוע כמו כל שאר חברי הפורום...
אני אהיה אצל ארמין בהאומן 17 שבוע הבא... הכרטיסים כבר נקנו!!! :D
תודה אלי:cool: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by sabi10
אז אילן, אתה יכול להיות רגוע כמו כל שאר חברי הפורום...
אני אהיה אצל ארמין בהאומן 17 שבוע הבא... הכרטיסים כבר נקנו!!! :D
תודה אלי:cool: |
רק תעשה טובה תשתדל לשמור על עצמך במשך השבוע הזה
לא כל כך קשה
תסתכל ימינה ושמאלה שאתה חוצה תכביש
תפתח עינים כשאתה קם בלילה להשתין
ואל תשכח לשלם כשאתה יורד למכולת לקנות שוקו
שים לב לכל דבר קטן שמפריע לך בדרך שלא תהיה שוב סיבה שתמנע ממך לבוא הפעם |
|
|
|
|