|
Armin Van Buuren @haoman 17 Purim 2006 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני יודע אבל אח"כ הלכתי לבר והורדתי קצת וודקה
עכשיו זה יהיה בירה ... התבגרתי =] |
בוא נדבר ביזנס..
מה הסיכוי שאני עובר סלקציה בלכת?:D |
|
|
| DjChook |
ביום שישי לא גבוה... לדעתי הם עדין לא מכניסים בנים 86.
ולא דיברתי עם הבחור שם יותר מ 8 חודשים ככה שאני לא יודע כמה זה יעזור |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
ביום שישי לא גבוה... לדעתי הם עדין לא מכניסים בנים 86.
ולא דיברתי עם הבחור שם יותר מ 8 חודשים ככה שאני לא יודע כמה זה יעזור |
חבר שלי הולך לשם הרבה
והוא בגילי
אולי בגלל שהוא עם חברה שלו?
אני יותר התכוונתי מבחינה חיצונית ולוק מזרחי
:stongue: |
|
|
| Sm0keMachine |
הלו אל תלכלכו את הט'רד הזה עם דיבורים על מסיבות חיילים בשרון..
אני מציע שכל אחד ישלח תמונות שלו ונארגן איזה צוות שופטים שיחליט מי יכנס
;) |
|
|
| m0sh |
שחר באמת שיותר קשה להכנס ללכת מאשר לאומן
לכת זה בדיחה הם מגזימים ברמה
ויום שישי זה אכן בנים 85
תלך כבר לחממה...לא חסר כוסיות |
|
|
| Shahar |
 |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
תלך כבר לחממה...לא חסר כוסיות |
כןןןן התכוונתי לחממה!!!!
על הלכת דברתי במקרה שנלך ביום חמישי... |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Shahar
|
עם העגיל זה קצת בעייתי
אבל אחרי המתנה של 10 דקות תכנס :D |
|
|
| DjChook |
שחר יא מסטול תחת, יום חמישי בלכת נכנסים בנות 88 מה קורה לך
(בנים 87) זה בזיון מה שקורה שם בימי חמישי
וחממה מכניסים 86 ביום שישי אבל שם אתה תכנס שחר....
הם אוהבים את הזיפים ;)
אגב, שחר, הבאת אותה בשדרוג לוק עצבני מאז התיכון ;)
אבל עדין אני לא תופס ממך :toothless |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
עם העגיל זה קצת בעייתי
אבל אחרי המתנה של 10 דקות תכנס :D |
חחחחחחחחחחחח אל דאג אני נכנס עם העגיל בכיס והשרשרת בכיס
אבל יעבירו אותי?
ככה אני נראה ברגיל:

| quote: | Originally posted by DjChook
שחר יא מסטול תחת, יום חמישי בלכת נכנסים בנות 88 מה קורה לך
(בנים 87) זה בזיון מה שקורה שם בימי חמישי
וחממה מכניסים 86 ביום שישי אבל שם אתה תכנס שחר....
הם אוהבים את הזיפים ;)
אגב, שחר, הבאת אותה בשדרוג לוק עצבני מאז התיכון ;)
אבל עדין אני לא תופס ממך :toothless |
תודה :D
ואתה בטוח שאני עובר סלקציה ביום שישי בחממה? |
|
|
| DjChook |
בונא יא חולה נפש איך הספקת להגיב?!
בכל מקרה, מה זה בטוח, אני לא סלקטור שם
אבל אני יודע ששנה שעברה (יעני במצבך) נכנסו לשם אנשים במצב החיצוני שלך
רק שהחולצה לא תהיה צעקנית, לא יהיו שרשראות
תבוא עם רשיון נהיגה שמראה שאתה מרמת גן והכל יהיה בסדר |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
בונא יא חולה נפש איך הספקת להגיב?!
בכל מקרה, מה זה בטוח, אני לא סלקטור שם
אבל אני יודע ששנה שעברה (יעני במצבך) נכנסו לשם אנשים במצב החיצוני שלך
רק שהחולצה לא תהיה צעקנית, לא יהיו שרשראות
תבוא עם רשיון נהיגה שמראה שאתה מרמת גן והכל יהיה בסדר |
השאלה מבחינת הזיפים וזה
וכן אני יודע לא לבוא הם שרשרת והעגילים חח |
|
|
|
|