return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Armin Van Buuren @haoman 17 Purim 2006 (pg. 4)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
אני יודע אבל אח"כ הלכתי לבר והורדתי קצת וודקה

עכשיו זה יהיה בירה ... התבגרתי =]


בוא נדבר ביזנס..
מה הסיכוי שאני עובר סלקציה בלכת?:D
DjChook
ביום שישי לא גבוה... לדעתי הם עדין לא מכניסים בנים 86.

ולא דיברתי עם הבחור שם יותר מ 8 חודשים ככה שאני לא יודע כמה זה יעזור
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
ביום שישי לא גבוה... לדעתי הם עדין לא מכניסים בנים 86.

ולא דיברתי עם הבחור שם יותר מ 8 חודשים ככה שאני לא יודע כמה זה יעזור


חבר שלי הולך לשם הרבה
והוא בגילי
אולי בגלל שהוא עם חברה שלו?

אני יותר התכוונתי מבחינה חיצונית ולוק מזרחי
:stongue:
Sm0keMachine
הלו אל תלכלכו את הט'רד הזה עם דיבורים על מסיבות חיילים בשרון..

אני מציע שכל אחד ישלח תמונות שלו ונארגן איזה צוות שופטים שיחליט מי יכנס
;)
m0sh
שחר באמת שיותר קשה להכנס ללכת מאשר לאומן
לכת זה בדיחה הם מגזימים ברמה
ויום שישי זה אכן בנים 85
תלך כבר לחממה...לא חסר כוסיות
Shahar
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
תלך כבר לחממה...לא חסר כוסיות


כןןןן התכוונתי לחממה!!!!

על הלכת דברתי במקרה שנלך ביום חמישי...
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Shahar


עם העגיל זה קצת בעייתי
אבל אחרי המתנה של 10 דקות תכנס :D
DjChook
שחר יא מסטול תחת, יום חמישי בלכת נכנסים בנות 88 מה קורה לך
(בנים 87) זה בזיון מה שקורה שם בימי חמישי

וחממה מכניסים 86 ביום שישי אבל שם אתה תכנס שחר....
הם אוהבים את הזיפים ;)

אגב, שחר, הבאת אותה בשדרוג לוק עצבני מאז התיכון ;)

אבל עדין אני לא תופס ממך :toothless
Shahar
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
עם העגיל זה קצת בעייתי
אבל אחרי המתנה של 10 דקות תכנס :D


חחחחחחחחחחחח אל דאג אני נכנס עם העגיל בכיס והשרשרת בכיס
אבל יעבירו אותי?

ככה אני נראה ברגיל:


quote:
Originally posted by DjChook
שחר יא מסטול תחת, יום חמישי בלכת נכנסים בנות 88 מה קורה לך
(בנים 87) זה בזיון מה שקורה שם בימי חמישי

וחממה מכניסים 86 ביום שישי אבל שם אתה תכנס שחר....
הם אוהבים את הזיפים ;)

אגב, שחר, הבאת אותה בשדרוג לוק עצבני מאז התיכון ;)

אבל עדין אני לא תופס ממך :toothless


תודה :D
ואתה בטוח שאני עובר סלקציה ביום שישי בחממה?

DjChook
בונא יא חולה נפש איך הספקת להגיב?!

בכל מקרה, מה זה בטוח, אני לא סלקטור שם
אבל אני יודע ששנה שעברה (יעני במצבך) נכנסו לשם אנשים במצב החיצוני שלך

רק שהחולצה לא תהיה צעקנית, לא יהיו שרשראות
תבוא עם רשיון נהיגה שמראה שאתה מרמת גן והכל יהיה בסדר
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
בונא יא חולה נפש איך הספקת להגיב?!

בכל מקרה, מה זה בטוח, אני לא סלקטור שם
אבל אני יודע ששנה שעברה (יעני במצבך) נכנסו לשם אנשים במצב החיצוני שלך

רק שהחולצה לא תהיה צעקנית, לא יהיו שרשראות
תבוא עם רשיון נהיגה שמראה שאתה מרמת גן והכל יהיה בסדר


השאלה מבחינת הזיפים וזה

וכן אני יודע לא לבוא הם שרשרת והעגילים חח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement