|
Armin Van Buuren @haoman 17 Purim 2006 (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |
- Black Dragon
- fusi
- gErver
- Glenn-Holmes
- Huge-A
- Meltdown
- Rising
- Rownin
- sabi10
- Scorchio
- Shahar
- shmuel flash
- Sm0keMachine
- taltul
- THE_BLUE_DRAGON
- TTman
- UltraWave
- uzi
עוד מישהו???
:crazy: |
|
|
| Segev |
| אווווו מתי אני היה רשום ברשימה הזאת :( |
|
|
| Koby |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
- Black Dragon
- fusi
- gErver
- Glenn-Holmes
- Huge-A
- Meltdown
- Rising
- Rownin
- sabi10
- Scorchio
- Shahar
- shmuel flash
- Sm0keMachine
- taltul
- THE_BLUE_DRAGON
- TTman
- UltraWave
- uzi
עוד מישהו???
:crazy: |
ייפ |
|
|
| sabi10 |
לאחד שעוד לא היה באומן17 כמוני, זה נמצא באברבנל 88
פחות או יותר ממול לבנין מרכזים או מה שנשאר ממנו נכון?
ומה הדרך הכי מהירה להגיע אליו בו נאמר מאילון? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by sabi10
לאחד שעוד לא היה באומן17 כמוני, זה נמצא באברבנל 88
פחות או יותר ממול לבנין מרכזים או מה שנשאר ממנו נכון?
ומה הדרך הכי מהירה להגיע אליו בו נאמר מאילון? |
אני אישית אומר תסע בקו ישר מתחנה מרכזית
הלכתי את זה ברגל פעם
זה איזה 10 דקות הליכה |
|
|
| Glenn-Holmes |
אוקיי דוח מצב
כרטיס יש
כרטיסים לעוד מאה אנשים יש
תקליט לחתימה יש
מצב רוח יש כבר חודשיים
חולצה יש
שלט באורך 2 מטר יש
פרויקט סודי ומשעשע יש
שפיות?
אין ! |
|
|
| Dj-sh |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
- Black Dragon
- fusi
- gErver
- Glenn-Holmes
- Huge-A
- Meltdown
- Rising
- Rownin
- sabi10
- Scorchio
- Shahar
- shmuel flash
- Sm0keMachine
- taltul
- THE_BLUE_DRAGON
- TTman
- UltraWave
- uzi
עוד מישהו???
:crazy: |
אני אולי לא הכי מוכר פה אבל גם אני אהייה שם :eyespop: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Dj-sh
אני אולי לא הכי מוכר פה אבל גם אני אהייה שם :eyespop: |
מצוין
תתחיל להציף תפורום בהודעות
לכל משלא מכיר אותי
אפשר יהיה לזהות אותי ואת האנשים האחרים מהפורום שאני מכיר שיהיו לידי על פי:
א. יהיה לי תקליט ביד - כמה אנשים כאלה אתם תראו כבר שם..? :rolleyes:
ב. תהיה לי חולצה עם לוגו של ארמאדה מקדימה ועוד כיתוב מאחורה
ג. אני ירקוד כמו אחד ששתה 18 כוסות רד בול ולקח 5 גוינטים למרות שמעשית...כל משאני יתדלק יהיה מים ואם אני מש יהיה מטורף אז רד בול נקי
ד. אני ירים שלט ענק של 2 מטר אורך ו60 ס"מ רוחב כשארמין יעלה לנגן
ה. אם לא זיהיתם אותי אחרי כל זה אתם ממש עיוורים - קבעו בבקשב תור עם רופא העיניים הקרוב לביתכם |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ד. אני ירים שלט ענק של 2 מטר אורך ו60 ס"מ רוחב כשארמין יעלה לנגן
|
ספר לי כבר מה יהיה על השלט =] |
|
|
| uzi |
| עוד יומיים זה קורה! התרגשות באוויר!!! |
|
|
| Shahar |
תודה לשני אנשים שאני באמת מעריך את המאמצים שלהם
יגאל שדאג לקנות לי כרטיס ואלי שהסכים ללכת ולמכור =]
תודה! |
|
|
| YO-I |
| למישהו יש מושג אם יש שידור ברדיו?0 |
|
|
|
|