|
Armin Van Buuren @haoman 17 Purim 2006 (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
עוד שבוע וחצי-שבועיים כנראה שיצאו כבר כרטיסים במכירה מוקדמת
כמו שהבנתם זה סוף סוף סגור סופית
כשתתחיל המכירה אני יכתוב כאן טלפון של מישהו שמוכר באיזור המרכז אבל בייחוד בשביל אנשים כמו עומר חשוב לדעת
ייחצן לא יארגן לכם כניסה במיוחד לא זה שאני מכיר (שיעזור לאומן במכירות המוקדמות לצורך העניין אך הוא לא יחצן שלהם ביום יום) |
אני לא מבין על מה אתה מדבר.
בשום מקום זה עוד לא התפרסם שהוא בא. |
|
|
| Meltdown |
| מארק, התאריך של ההגעה של ואן ביורן לארץ, כבר פורסם לפני איזה שבוע או יותר באתר הרשמי שלו |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אני לא מבין על מה אתה מדבר.
בשום מקום זה עוד לא התפרסם שהוא בא. |
כן תתעורר
תרים תראש מעל הספרים
תנקה תאבק מהאוטו
תתחיל בחיפושים בבית אחרי מפה שתראה לך תדרך לבית שלי וכמובן תדרך לתל אביב
ותהיה מוכן לפרה פארטי אצלי עוד חודש
יש כאן כבר אנשים שקנו וויטלייבל מעניין ביותר עם רמיקס של ארמין שמחכים להגעתו...
ואתה עדיין מטיל ספק?
וחן לא הבנתי טינה על מה?
אין לי בעיה לפרגן
אני מפרסם פה תפלאפון בשנייה הראשונה שיש מכירה מוקדמת
רק שלעומר למשל זה לא משיעזור..
לדעתי עומר צריך בכלל לפנות ליחצן הראשי דן
ושוב אני לא מדבר מניסיון אבל אולי יחצן ראשי כמו דן שכן מבין לליבם של אוהבי מוזיקה
לא יודע אולי הוא...
אני מזכיר לכם המסיבה הראשונה שלי היתה בגיל 21...אז אני לא תחמן גדול בנושא הזה |
|
|
| DjChook |
תשמע אילן, אני זוכר שהיה לך דיבור יפה מאד אז בנקסט עם הבחורה בטי.אל.וי
לא זוכר בסוף מי עזר לי להכנס (שחר? תציל קצת אור;))
ואילן, צחקתי עם הטינה על הטרד', ושהיה לך איזה יום מחזור שבוע לפני כמה זמן שהתעצבנת עלי ;)
קיצר, אני מתכנן להיות במסיבה הזאת |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DjChook
תשמע אילן, אני זוכר שהיה לך דיבור יפה מאד אז בנקסט עם הבחורה בטי.אל.וי
לא זוכר בסוף מי עזר לי להכנס (שחר? תציל קצת אור;))
ואילן, צחקתי עם הטינה על הטרד', ושהיה לך איזה יום מחזור שבוע לפני כמה זמן שהתעצבנת עלי ;)
קיצר, אני מתכנן להיות במסיבה הזאת |
מצוין אז תגיע
אבל אני לא חושב שנשאר משהו מנקסט
לא מאמין שנראה שם מישהו מהם ואם כן זה יהיה רק כבליינים |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by Meltdown
מארק, התאריך של ההגעה של ואן ביורן לארץ, כבר פורסם לפני איזה שבוע או יותר באתר הרשמי שלו |
אולי אני לא רואה טוב אבל, לפי לוח ההופעות שלו אז יש לו הופעות ב -
Bucharest 11/3
Lier - 12/3
San Diego - 17/3
Miami - 18/3
אני לא רואה פה שום תל אביב או ישראל... אנה האירו את עיניי ותנו לי קישור לאותו מקום שרשום שהוא מגיע.
ואם הוא מגיע אני אשמח מאוד לשמוע איפה אפשר להשיג כרטיסים במכירה מוקדמת |
|
|
| sabi10 |
סבבה...
אז אשמח לשמוע או לקרוא איפה אפשר יהיה להשיג כרטיסים..תודה! |
|
|
| gErver |
| quote: | Originally posted by sabi10
סבבה...
אז אשמח לשמוע או לקרוא איפה אפשר יהיה להשיג כרטיסים..תודה!
|
סבבה לגמרי..
הרבה זמן לא הייתה מסיבה טובה.
ודרך אגב שיהיה בהצלחה בתחרות סבי !!
אני מקווה לנצח אותך ;) |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by gErver
סבבה לגמרי..
הרבה זמן לא הייתה מסיבה טובה.
ודרך אגב שיהיה בהצלחה בתחרות סבי !!
אני מקווה לנצח אותך ;) |
כן, שיהיה בהצלחה לשנינו :cool: |
|
|
| gErver |
| quote: | Originally posted by sabi10
כן, שיהיה בהצלחה לשנינו :cool:
|
כן אחי,
בוא נראה לזרים מה אנחנו שווים.. |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by DvJ
Upcoming Gigs
DATE: CITY: VENUE:
16-03 Tel Aviv www.haoman.com
קיצר הוא באא זהו סגווררר .......!!! |
המממ האתר של האומן לא פועל....:confused: |
|
|
|
|