|
Armin Van Buuren @haoman 17 Purim 2006 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Segev |
| נפגש לדי השער הדרומי כל מי שלא מכניסים אותו חחחח:D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
מי יעזור לי להכנס :) |
אתה תכנס תרגע..
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
יש לי מין הרגשה טובה כזאת שאני ועוד כמה מחברי הפורום עומדים להשאר מחוץ למועדון ולרקוד שם..
בקטנה.. |
יש לי מין הרגשה טובה כזאת שאני לא יהיה חלק מחברי הפורום האלה :D |
|
|
| DjChook |
כל מי שרוצה משקפיים וחולצות צופים משנות ה 90... (אהה אופס, זה לחממה)
אין לי מושג איך להתלבש לאומן :/ |
|
|
| sh33p |
בן 19 ולא מגולח חודשיים + כרטיס ממכירה מוקדמת
מה אתם אומרים? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by sh33p
בן 19 ולא מגולח חודשיים + כרטיס ממכירה מוקדמת
מה אתם אומרים? |
נראה כמו ערבי +
לא עדיף כמוני?
בן 19.5 עם זיפים בקטנה + כרטיס ממכירה מוקדמת + נראה טוב |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
נראה כמו ערבי +
לא עדיף כמוני?
בן 19.5 עם זיפים בקטנה + כרטיס ממכירה מוקדמת + נראה טוב
|
בוא נגזים..;)
אוף אבל בא לי על ארמין.. |
|
|
| omergunr |
שחר עם אתה לא נכנס , מה תעשה?
אה כן , למה תמיד שארמין בא הלפרין מחמם אותו? שאלפרין מנגן מוזקיה יותר חזקה ממנו...
הרבה זמן זה כבר מעניין אותי ;) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by omergunr
שחר עם אתה לא נכנס , מה תעשה?
אה כן , למה תמיד שארמין בא הלפרין מחמם אותו? שאלפרין מנגן מוזקיה יותר חזקה ממנו...
הרבה זמן זה כבר מעניין אותי ;) |
שאלה מצוינת!!
הייתי קונה חימום של סהר שיתחיל טיפה גבוה מהרגיל שלו ויכלול לקראת הסוף כמה קלאסיקות פרוגרסיב
זה יהיה חימום מעולה לארמין...הלפרין בן אדם נחמד ודי גי עפ פוטנציאל אבל לא הוכיח את עצמו כדי גיי שמחמם טוב את ארמין בדיוק בגלל משעומר אמר |
|
|
| DjChook |
תכלס אני זוכר שהיינו אז בטיאלוי, נכנסתי בערך בשלב שארמין עלה, אז לא אכפת לי מי חימם אותו ואני לא יכול להביע דעה...
למרות שזה דווקא יכול להיות נחמד בהרגעות עם הבירה ככה מסתכל על כולם לצלילי פרוגרסיב... חימום יפה ת'אמת
ובקשר לשחר. אני אוהב אותך בנאדם, אתה מצליח להעלות לי חיוך =] |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by DjChook
תכלס אני זוכר שהיינו אז בטיאלוי, נכנסתי בערך בשלב שארמין עלה, אז לא אכפת לי מי חימם אותו ואני לא יכול להביע דעה...
למרות שזה דווקא יכול להיות נחמד בהרגעות עם הבירה ככה מסתכל על כולם לצלילי פרוגרסיב... חימום יפה ת'אמת
ובקשר לשחר. אני אוהב אותך בנאדם, אתה מצליח להעלות לי חיוך =] |
חי טוב אתה. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
בוא נגזים..;)
אוף אבל בא לי על ארמין.. |
לא מגזים זה עוד בצניעות...
| quote: | Originally posted by omergunr
שחר עם אתה לא נכנס , מה תעשה?
|
אין לא נכנס
נכנס וזהו
מקסימום אני וחן דופקים דוך ללכת
חן ידאג לסלקציה שם
| quote: | Originally posted by DjChook
תכלס אני זוכר שהיינו אז בטיאלוי, נכנסתי בערך בשלב שארמין עלה, אז לא אכפת לי מי חימם אותו ואני לא יכול להביע דעה...
למרות שזה דווקא יכול להיות נחמד בהרגעות עם הבירה ככה מסתכל על כולם לצלילי פרוגרסיב... חימום יפה ת'אמת
ובקשר לשחר. אני אוהב אותך בנאדם, אתה מצליח להעלות לי חיוך =] |
במקרה שלנו זה היה רדבול |
|
|
| DjChook |
אני יודע אבל אח"כ הלכתי לבר והורדתי קצת וודקה
עכשיו זה יהיה בירה ... התבגרתי =] |
|
|
|
|