return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Armin Van Buuren @haoman 17 Purim 2006 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Segev
נפגש לדי השער הדרומי כל מי שלא מכניסים אותו חחחח:D
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
מי יעזור לי להכנס :)


אתה תכנס תרגע..

quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
יש לי מין הרגשה טובה כזאת שאני ועוד כמה מחברי הפורום עומדים להשאר מחוץ למועדון ולרקוד שם..
בקטנה..


יש לי מין הרגשה טובה כזאת שאני לא יהיה חלק מחברי הפורום האלה :D
DjChook
כל מי שרוצה משקפיים וחולצות צופים משנות ה 90... (אהה אופס, זה לחממה)

אין לי מושג איך להתלבש לאומן :/
sh33p
בן 19 ולא מגולח חודשיים + כרטיס ממכירה מוקדמת
מה אתם אומרים?
Shahar
quote:
Originally posted by sh33p
בן 19 ולא מגולח חודשיים + כרטיס ממכירה מוקדמת
מה אתם אומרים?


נראה כמו ערבי +

לא עדיף כמוני?
בן 19.5 עם זיפים בקטנה + כרטיס ממכירה מוקדמת + נראה טוב
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
נראה כמו ערבי +

לא עדיף כמוני?
בן 19.5 עם זיפים בקטנה + כרטיס ממכירה מוקדמת + נראה טוב

בוא נגזים..;)

אוף אבל בא לי על ארמין..
omergunr
שחר עם אתה לא נכנס , מה תעשה?

אה כן , למה תמיד שארמין בא הלפרין מחמם אותו? שאלפרין מנגן מוזקיה יותר חזקה ממנו...
הרבה זמן זה כבר מעניין אותי ;)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by omergunr
שחר עם אתה לא נכנס , מה תעשה?

אה כן , למה תמיד שארמין בא הלפרין מחמם אותו? שאלפרין מנגן מוזקיה יותר חזקה ממנו...
הרבה זמן זה כבר מעניין אותי ;)


שאלה מצוינת!!

הייתי קונה חימום של סהר שיתחיל טיפה גבוה מהרגיל שלו ויכלול לקראת הסוף כמה קלאסיקות פרוגרסיב
זה יהיה חימום מעולה לארמין...הלפרין בן אדם נחמד ודי גי עפ פוטנציאל אבל לא הוכיח את עצמו כדי גיי שמחמם טוב את ארמין בדיוק בגלל משעומר אמר
DjChook
תכלס אני זוכר שהיינו אז בטיאלוי, נכנסתי בערך בשלב שארמין עלה, אז לא אכפת לי מי חימם אותו ואני לא יכול להביע דעה...

למרות שזה דווקא יכול להיות נחמד בהרגעות עם הבירה ככה מסתכל על כולם לצלילי פרוגרסיב... חימום יפה ת'אמת

ובקשר לשחר. אני אוהב אותך בנאדם, אתה מצליח להעלות לי חיוך =]
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by DjChook
תכלס אני זוכר שהיינו אז בטיאלוי, נכנסתי בערך בשלב שארמין עלה, אז לא אכפת לי מי חימם אותו ואני לא יכול להביע דעה...

למרות שזה דווקא יכול להיות נחמד בהרגעות עם הבירה ככה מסתכל על כולם לצלילי פרוגרסיב... חימום יפה ת'אמת

ובקשר לשחר. אני אוהב אותך בנאדם, אתה מצליח להעלות לי חיוך =]

חי טוב אתה.

Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
בוא נגזים..;)

אוף אבל בא לי על ארמין..


לא מגזים זה עוד בצניעות...

quote:
Originally posted by omergunr
שחר עם אתה לא נכנס , מה תעשה?


אין לא נכנס
נכנס וזהו
מקסימום אני וחן דופקים דוך ללכת
חן ידאג לסלקציה שם

quote:
Originally posted by DjChook
תכלס אני זוכר שהיינו אז בטיאלוי, נכנסתי בערך בשלב שארמין עלה, אז לא אכפת לי מי חימם אותו ואני לא יכול להביע דעה...

למרות שזה דווקא יכול להיות נחמד בהרגעות עם הבירה ככה מסתכל על כולם לצלילי פרוגרסיב... חימום יפה ת'אמת

ובקשר לשחר. אני אוהב אותך בנאדם, אתה מצליח להעלות לי חיוך =]


במקרה שלנו זה היה רדבול
DjChook
אני יודע אבל אח"כ הלכתי לבר והורדתי קצת וודקה

עכשיו זה יהיה בירה ... התבגרתי =]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement