| gErver |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
טוב לא הייתי מנסח את זה חס וחלילה כמו שחר אבל +1 על הרעיון הכללי
תבוא תגיד שלום סאבי
למקרה שלא תזהה אותי בשלב מסוים של הערב (בסביבות הזמן שארמין עולה כנראה) אני יהיה עם תקליט
סביר להניח שזה יצמצם תאפשרויות של מי אני יכול להיות (מאחר ואני לא חוזה קהל של אלף אנשים שכולם הביאו תקליט לחתימה...)
ואולי...אולי
גם תהיה הפתעה בדמות חולצה שתזכיר את הימים של פעם :D
|
תהיה בריא,
..לא יודע איך אתה מסוגל לרקוד ולהשתחרר שאתה צריך לשמור על תקליט כל הערב
אותי תזהו לפי העיניים :eyes:
בתקווה שהם יהיו ככה כל הערב :eyespop: |
|
|