|
Armin Van Buuren @haoman 17 Purim 2006 (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| sabi10 |
| עזבו כמה זה עולה, רק מעניין איפה אפשר להשיג את הכרטיסים? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by sabi10
עזבו כמה זה עולה, רק מעניין איפה אפשר להשיג את הכרטיסים? |
אצל דן מהאומן
אצל אלעד מאטרף
אצל אלי מפה
ממש בעיה מאיפה אפשר להשיג אהה...?
סאבי די אם שאלות הקיטבג - אנחנו יודעים שאתה תישאר בבית אנחנו רק עוד לא יודעים מה יהיה התירוץ |
|
|
| Segev |
| איך אפשר להישאר בבית אני לא מבין רק תן לי את ההזדמנות להכנס ואני לא אחשוב פעמיים בכלל... |
|
|
| Shahar |
טוב עזבו דיבורים על גילאים
מי שרוצה לנסות שיקנה כרטיסים בלי לדבר יותר מדי
יגאל ממתי אפשר להתחיל לקנות?
ותרשום תמספרים של האנשים שמוכרים אם לא כפת לך =] |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
טוב עזבו דיבורים על גילאים
מי שרוצה לנסות שיקנה כרטיסים בלי לדבר יותר מדי
יגאל ממתי אפשר להתחיל לקנות?
ותרשום תמספרים של האנשים שמוכרים אם לא כפת לך =] |
052-5606661 דן יחצ"ן ראשי של האומן
052-6571751 אלעד רכז צלמים של אטרף ויקבל כרטיסים למכירה באיזור רחובות והסביבה
ואת אלי (black-dragon)
אני חושב שאתה מכיר |
|
|
| Meltdown |
אולי דברים השתנו מאז שאני דיברתי עם דן מבחינת מחירים.
נ.ב אילן יא מקושר שכמותך, בסוף עוד תצטרף למקושרים |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Meltdown
אולי דברים השתנו מאז שאני דיברתי עם דן מבחינת מחירים.
נ.ב אילן יא מקושר שכמותך, בסוף עוד תצטרף למקושרים |
כשאני יבין תמטרה של האתר ההוא אני יצטרף... |
|
|
| ROBERTO |
| אז מה אתם אומרים...אם אני נראה גדול שווה לנסות? |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אצל דן מהאומן
אצל אלעד מאטרף
אצל אלי מפה
ממש בעיה מאיפה אפשר להשיג אהה...?
סאבי די אם שאלות הקיטבג - אנחנו יודעים שאתה תישאר בבית אנחנו רק עוד לא יודעים מה יהיה התירוץ |
אז לידיעתך אני מתכוון להגיע ולכן אפילו אקנה כרטיסים...
אז אלי, בדוק את תיבת ההודעות שלך.
רק לידיע....אנחנו מדברים על האומן 17 בת"א נכון???
שלא יהיו פה תקלות כי לירושלים אני לא מתכוון להגיע... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by sabi10
אז לידיעתך אני מתכוון להגיע ולכן אפילו אקנה כרטיסים...
אז אלי, בדוק את תיבת ההודעות שלך.
רק לידיע....אנחנו מדברים על האומן 17 בת"א נכון???
שלא יהיו פה תקלות כי לירושלים אני לא מתכוון להגיע... |
כן זה בתל אביב
11 ימים עד לביטול של סאבי
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
כן זה בתל אביב
11 ימים עד לביטול של סאבי
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
חחחחחחחחחחחחחחחחח די יא מניאק רד ממנו
סאבי תגיע!!! תגיע ותבוא ליגאל תגיד לו
????!?קיטבג האא |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YoraY
חחחחחחחחחחחחחחחחח די יא מניאק רד ממנו
סאבי תגיע!!! תגיע ותבוא ליגאל תגיד לו
????!?קיטבג האא |
אתה יודע כמה הבטחות שווא שמעתי מסאבי.?
אוי איפה אנשים שיעמדו לצידי ירון אדיר רובן כל אותם אנשים שניסו נואשות לגרור את סאבי למסיבה אך הוא בשלו
אני לא מאמין עד שאני לא רואה :D |
|
|
|
|