|
Armin Van Buuren @haoman 17 Purim 2006 (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by Koby
היה טראק שנוגן נראה לי באסוט עם ווקאל של גבר שהולך ככה..
im making my own..now..
ארמין שר את זה כשהוא ניגן אותו..מישהו מכיר? |
יכולה להיות שזה היה
Kayu vs Albert - Walk Down :rolleyes:
באיזה חיוך שרתי את הקטע הזה:D :eyes: |
|
|
| omergunr |
מה הקטע .. רואים בתמונות בלילה כמה יצורים היו שם.. וכמה מגעילות היו שם..
1) איך אנשים כאלה עוברים סלקציה
2) היה אתמול ביכלל סלקציה?
3) עדיף להכניס "ילדים" בני 17 כמוני..
:whip: |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
|
איזה הודעה מצחיקה! אתה גדול! |
|
|
| Koby |
| quote: | Originally posted by sabi10
יכולה להיות שזה היה
Kayu vs Albert - Walk Down :rolleyes:
באיזה חיוך שרתי את הקטע הזה:D :eyes: |
לא יכול להיות..כשאני ימצא את הקטע אני ישים פה את השם..אחד היפים במסיבה..
ולגבי היצורים..באמת היו לא מעט ומלא לא קשורים שבאו למסיבה כי בטח אמרו להם שליין הדגל ביום חמישי הכי נחשב ויש איזה די ג'יי מחול..אבל מצד שני היה גם קהל יפהה אוליי 80% שכן נהנו מארמין ונתנו אווירה של חו"ל.. |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by Koby
לא יכול להיות..כשאני ימצא את הקטע אני ישים פה את השם..אחד היפים במסיבה..
ולגבי היצורים..באמת היו לא מעט ומלא לא קשורים שבאו למסיבה כי בטח אמרו להם שליין הדגל ביום חמישי הכי נחשב ויש איזה די ג'יי מחול..אבל מצד שני היה גם קהל יפהה אוליי 80% שכן נהנו מארמין ונתנו אווירה של חו"ל.. |
שומעים שמגיע מישהו מחו"ל אז באים ולא משנה מה מנגנים אבל את מי מעניין כל האנשים שם, באתי בשביל ארמין. |
|
|
| sabi10 |
וחברה אל תגידו שסהר היה זוועה, כי זהו גם שמי...כן כן, קוראים לי סהר.
פשוט אמרו זנגלביץ... |
|
|
| Koby |
מצאתי!!
תוסיפו
david guetta - in love with myself
ארמין השתולל בקטע הזה ושר.. |
|
|
| uzi |
טראקים נוספים שנוגנו,
*mike- voices from the inside (the new remix)
*ronski speed & stonface & terminal- incongnition
*timo mass- pictures (paul van dyk remix) |
|
|
| uzi |
| קובי, תשנה את השם שלי בהודעה שלך מ"פוסי" ל"עוזי". |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by uzi
קובי, תשנה את השם שלי בהודעה שלך מ"פוסי" ל"עוזי". |
:stongue: :tongue3 :haha: :stongue: :haha:
חברה...אני פשוט מאושר אחרי אתמול...סליחה, היום לפנות בוקר :cool: |
|
|
| Segev |
היה משהו עם
time
its time
או משהו יו אני לא זוכר |
|
|
| Dj-sh |
| quote: | Originally posted by Koby
היה טראק שנוגן נראה לי באסוט עם ווקאל של גבר שהולך ככה..
im making my own..now..
ארמין שר את זה כשהוא ניגן אותו..מישהו מכיר?
אה ועוד משהו..מישהו שם לב לבחור שדומה שתי טיפות מים לארמין?? |
David Guetta - In Love With Myself (Benassi Mix) ;)
הייתה מסיבה לפנים , באמת מי שלא בא הפסיד , ובאמת שהיה כדי לכם לעלות לבאר לא היה שם כזה צפוף והיה אפשר להשתגע כמו שצריך ....
בקשר לטראקליסט , היה גם :
M.I.K.E. - Voices From The Inside (M.I.K.E.s Progressiva Remix)
Ronski speed & Stoneface & Terminal - Incognition - קטע תפור למועדון
Timo Maas - Pictures (Paul Van Dyk Remix)
Thomas Bronzwaer - Shadow World (Original Mix)
Nico Parisi vs Eric Hubo - Metro
Deep Voices - Imagenetic (Mac Zimms Remix)- זה היה הקטע שנכנס תוך כדי הקטע של טייסטו , למי ששאל .
וזהו כל השאר הזכרתם פה ...
אהה והשלט , חחח היה גדול |
|
|
|
|