return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
TA Sweden T-shirt
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Det här med TA t-shirts har ju vart på tal många gånger
Det finns officiella TA t-shirts men för många kanske både pris och design nåt som inte tilltalar många...


Därför tycker jag vi ska försöka samla ihop alla ideer här på TA Sweden och kanske få fram en officiell TA Sweden t-shirt...

Visa dina egenhändigt gjorda motiv. Utbyt ideer som placering av motiv, bästa materialet, modell på t-shirt, vart man kan trycka dessa, och priser osv.

Jag hade tänkt att testa och kolla hur trycken blir med våra bästa färgskrivare på jobbet (säljer bla många olika färgskrivare). Man skriver alltså ut trycket på ett speciellt papper som man sedan applicerar på t-shirtsen






.../ Steve :gsmile:
mindshooter
Ett krav bör vara att det är TA SVERIGE och itne vanliga TA som vi gör logga till....att det är med TA SWE eller SWETA på den :)
Glorie
jag ska också fundera.... mouhahha

tycker inte Sweta låter så fint bara... låter bättre me ta swe tycker ja.. orden behöver ju inte vara ett liksom.. :)

fast nån sa att det inte hette ta swe, utanjust sweta.. men det låter ju som svett :):rolleyes: :crazy: :eyespop:

för övrigt tycker ja framtidsmyran eller vad det e, E ful! å de TA-bokstäverna som ja surrat om e snygga...:)
mindshooter
Skissade lite nu och är absolut inte klar, vill ha lite input. Tyckte att gul och blå iaf skulle vara med på ett hörn dära, dock inte för skrikande färger :) Sen gillar jag den nya icke dataanimerade "grodan" så jag slängde på den, tycker dock inte att placeringen på den är den bästa.....sen ska man besluta angående baksida och framsida....jag tycker att "SWETA" grejen ska vara uppe vid nacken på baksidan....kanske grodan på framsidan?

mindshooter
Tycker att SWETA flyter mycket bättre i munnen än TA SWE liksom...det blir ett ord. Och just att det låter som svett gör inte så mycket tycker jag... jamenar vi har dom när vi dansar oss SWETIGA

Gillade inte den gamla grodan och inte heller det gamla typsnittet... :p
SteveTranz4ever
Personligen gillar jag och ser helst swampers egna font, vet att mindshooter hatar den. SWETA låter bra och med svenska färgerna ser det bra ut med...
Ett tryck på framsidan av nåt slag eller bara över vänster bröst... sen nåt stort på rygg tavlan.

Gärna var persons aka på ena ärmen...

*ideer*


[EDIT] Tycker SWETA låter som sweet
robstar
SVÄTTA! :D
Glorie
quote:
Originally posted by robstar
SVÄTTA! :D


hahahhaha :D

asså mind, ja tyckte den där va snygg ja.. å ja får väl lägga mig då me sweta å ta swe :)

sweta flyter bättre i munnen.. mmmm
frågan e hur man ska uttala det :) på svenska antar ja... hoho
mindshooter
Då får vi invänta fler förslag :) Är det bara steve som inte diggar fonten?
Dioxys
jag gillade verkligen "text loggan" mind gjorde :)

men grodan/myran eller vad det nu är.. :nervous: :nervous: :nervous:

Aendy
Jag tycker ödlan är cool. Men ni photoshopartister hade ju kunnat göra det till en "svensk" ödla för att få lite personlig prägel. Tycker det verkar vara en bra idé med t-shirten men jag vet inte om jag hade kört partnerlook med "my fellow TA-mates" ute på ställena med den.
Glorie
ja håller me dioxys... hehe... grodan/myran ser lite schizo ut juh

kan vi inte komma på en egen logga? :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Privacy Statement