|
TA Sweden T-shirt (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Inte vara så petiga nu gott folk.... då blir ingen nöjd....
Endres tryck är ju bäst :haha: :haha: |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by RebeL9
när skickar du trycket till tryckeriet? :) |
så snart som möjligt ;)
|
|
|
| Glorie |
| Endre, en riktigt skön kis alltså ;) roliga bilder |
|
|
| mindshooter |
| ok verkar som att namnet på armen är det som gäller :) då ska jag ordna det. |
|
|
| dbl |
ser ganska trevliga ut, men enligt mig inte för att printa på tröja...
möjligtviss den med skivspelar armen på |
|
|
| Glorie |
dj activated.. wohooo.. :) första bilden e lätt bäst till en t-shirt tycker ja :)
va alla e skickliga.. snart får ja gå och gömma mig.. hohoh |
|
|
| Dj_Activated |
| quote: | Originally posted by Glorie
dj activated.. wohooo.. :) första bilden e lätt bäst till en t-shirt tycker ja :)
va alla e skickliga.. snart får ja gå och gömma mig.. hohoh |
tack :)
edit: fixade 2 nya
 |
|
|
| Connector |
Bara jag som inte vill se ut som en reklampelare? Tycker inte att man ska ha tranceaddict.com, det räcker med tranceaddict.
bara jag som tycker så...? :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| Connector |
Vill bara visa att jag är en tranceaddict... inte någon reklampelare
typ :) |
|
|
| AC. |
Är det bara jag som inte vill ha en webside address printad på sin tshirt
SWE.TA spelart mindre roll men inget www tack :P |
|
|
|
|