return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
TA Sweden T-shirt (pg. 22)
View this Thread in Original format
reveal
quote:
Originally posted by Nyx
Om vi kan bestämma oss för nåt/några tryck så kan jag fixa storlek/kvalite på eventuella tryck och sedan dra igång verksamheten!

fint! då är det "bara" att bestämma motiv...
ShyTrance
quote:
Originally posted by Nyx
det beror på hur du menar

typ, att man ger bevel o emboss på texten lr nått objekt.. så att d blir bra på t shirt mé..
Nyx
quote:
Originally posted by ShyTrance
typ, att man ger bevel o emboss på texten lr nått objekt.. så att d blir bra på t shirt mé..

om du tex köper nåt halvtaskigt 10-pack med t-shirt tryckspapper på gekås och sen stryker på det på en 10 kronors t-shirt, blir det inte så lyckat med avancerade tryck..det beror på kvaliteten på pappret, skirvaren och t-shirten helt enkelt!
Har man bra grejer så kan man göra vilka tryck som helst..det är oftast snyggare med enkla tryck utan bevel, emboss och allt sånt ;)
Mario_GX
Tjena, ja kanske kan vara till lite hjälp, har en vän som jobbar på tryckeriet i helsingborg, i värsta fall kan ja printa ut det billigt, i bästa fall så blir det gratis :) maila mig ifall ni behöver hjälp...hjäler gärna till // Dj M
DjAviander
Jag skulle lätt köpa en T-shirt meddetta tryck :eyespop: :crazy:
SteveTranz4ever
Det här med att printa har vart på tal förr men det verkar inte va så poppis då man måste sätta print tryck på enbart vita t-shirts för att det ska synas... har själv testat :)
Men hör gärna med dom kontakter du har ang. priser, färgtyper osv.

Sen finns det andra stora problemet att enas om [/b]ett[b] gemensamt tryck som representerar SWETA...
Goldiluxe
schysst den dar med blatt o gult..
finns det nagon sida dar man kan se alla olika forslag??//

Kramisar!
mindshooter
har kommit ett nytt sortiment nu

Tranceaddict string..cool..skulle jag lätt köpa till min puma om jag hade en o hon gillade trance :p
Glorie
  • så kan man ju också göra <
  • att säga puma om en tjej låter inte bra :stongue:

• Ang. de nya tröjorna...Om de inte är för dyra (vilket de förmodligen är) kan jag tänka mig att köpa en.. nån fler som vill gå med och köpa elle? så minskar vi lite på frakten. Eller om jag har tur, är det nån som tar tag i den svenska sektionens tröjförslag... gick ju inte när jag försökte.

DjAviander
quote:
Ang. de nya tröjorna...Om de inte är för dyra (vilket de förmodligen är) kan jag tänka mig att köpa en.. nån fler som vill gå med och köpa elle? så minskar vi lite på frakten. Eller om jag har tur, är det nån som tar tag i den svenska sektionens tröjförslag... gick ju inte när jag försökte.

Jag skulle nog kunna tänka mig att köpa en!

reveal
fy fan va bonnig keps! :stongue:
DjAviander
Frågan är hur mycket T-shirten kostar bara ?:S
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Privacy Statement