return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 
TA Sweden T-shirt (pg. 37)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Du är en klippa knomaden.... ska bli intressant att se vad vi kan få ner priset till när väl det är tid för att ta fram det :)
knomaden
Thx, Steve :toocool: :toocool: (Blues Brothers "We're on a mission...")

MEN!

No one can do it alone...jag är långt ifrån ensam i detta värdeskapande! Vi är en lång radda som gör detta möjligt. Bland annat några tusen ekologiska bomullsodlare i norra Uganda, samt ex vis Ugandamästaren i Marathon 2000 och kurstvåan vid civilekonomutbildningen vid Makerere University Business School Joseph Muwonge, VD för OAM Uganda, och gänget i OAM's styrelse, kassör Rikard Jansson, Excel-guru och sustainable trade manager, samt sekreterare Mattias Larsson Club PuLS/Event Manager, promotional and communicational strategist. Och 49 investerande medlemmar, ex vis Laszlo och Jofawe här på SWETA...

:)
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by knomaden
Thx, Steve :toocool: :toocool: (Blues Brothers "We're on a mission...")

MEN!

No one can do it alone...jag är långt ifrån ensam i detta värdeskapande! Vi är en lång radda som gör detta möjligt. Bland annat några tusen ekologiska bomullsodlare i norra Uganda, samt ex vis Ugandamästaren i Marathon 2000 och kurstvåan vid civilekonomutbildningen vid Makerere University Business School Joseph Muwonge, VD för OAM Uganda, och gänget i OAM's styrelse, kassör Rikard Jansson, Excel-guru och sustainable trade manager, samt sekreterare Mattias Larsson Club PuLS/Event Manager, promotional and communicational strategist. Och 49 investerande medlemmar, ex vis Laszlo och Jofawe här på SWETA...

:)


Japp - som ni ser så är det mig ni ska tacka, om någon! :D
St_Andrew
jag vill ha piké! :D
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by St_Andrew
jag vill ha piké! :D


Varför inte dra igång en affärskedja när vi ändå håller på? :D

Vi kan börja sälja jackor, stringtrosor, tandborstar, haklappar, hundkoppel, potatisskalare, bakplåtspapper etc etc - allt med den snygga SWETA-loggan printad på produkterna :D
St_Andrew
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Varför inte dra igång en affärskedja när vi ändå håller på? :D

Vi kan börja sälja jackor, stringtrosor, tandborstar, haklappar, hundkoppel, potatisskalare, bakplåtspapper etc etc - allt med den snygga SWETA-loggan printad på produkterna :D


lol bra idé! Vill ha alla dom där grejena! :D :p
SteveTranz4ever
Jag vill ha en våtdräkt med tryck på... nä men ärligt... som knomaden också sa, vi håller oss till en sak till att börja med, han ser efter möjligheten att ha udda, kanske kostar as mycke... det får bli nästa steg iaf.
impulze
:), har tryckt upp några tshirts med bilden.. desvärre hemma tryck, så det trasas ju i tvättmaskinen :P
Vizay
tokigt gammal tråd, ja...men vi hade ju en omröstning minns jag om vilket tryck som va mest poppis. Vad har hänt sedan? (uppenbarligen inte mycket, men vi kanske kan försöka styra något) :)
ShyTrance
yea, vi borde ta o fixa det här nu!

jag skulle tycka d vorre kul me en ny tävling :P men d e jag det..

iaf jag vet två ställen som kan trycka:

www.attitude.se
www.ownlabel.se

reveal
hehe gammal tråd :p

Hade onekligen varit roligt om det hände nåt på denna fronten :)
Jeremy H
Haha, klassisk tråd! :p
Går ju alltid att trycka ut nåt så simpelt som nyckelband eller så oxå..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 
Privacy Statement