|
TA Sweden T-shirt (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| RebeL9 |
SWETA låter för jävligt tycker jag :)
låter som något fackförbund.
jag tycker det ska framgå att det rör sig om trance. därför bör ordet TRANCE synas extra bra. TRANCEaddict SWE kanske?
Mindshooters font var bra. Blått och gult blir bra.
Ödlan var också cool :)
Fast texten bör ju ändras. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Aendy
Jag tycker ödlan är cool. Men ni photoshopartister hade ju kunnat göra det till en "svensk" ödla för att få lite personlig prägel. Tycker det verkar vara en bra idé med t-shirten men jag vet inte om jag hade kört partnerlook med "my fellow TA-mates" ute på ställena med den. | Håller med dig lite... kanske ser lite skumt/töntigt om man kutar runt med identiska t-shirts men som sagt, modell, färg och loggor går att variera i en viss utsträckning på t-shirten
Håller med rebel9 lite också.... kanske bättre att ha hela trancEaddict SWE med... |
|
|
| Aendy |
| SWETA kan ju uttalas [sweetah] och då är det ju lite skönt. |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Aendy
SWETA kan ju uttalas [sweetah] och då är det ju lite skönt. |
hmm skulle man kunna göra något coolt av....men en egen logga säger ni... Tycker oxå att begreppet TRANCE kanske ska synas lite tydligare.
Men syftet var väl just att vi skulle kunna ha likadana t-shirt om vi ska festa ihop och så :) represtenta. Eller bara på idrotten i skolan :D Man ska kunna känna igen en annan SWETA som är ute och dansar! |
|
|
| Endre |
man kan typ ha sitt nick name med också
|
|
|
| mindshooter |
haha cool endre...

här är en mer "logga" aktig grej som man kan arbeta vidare på...eller dissa totalt :D Ser lite ut som en fjäril....ska jobba mer på "TRANCE" grejen.....
EDIT: Fick en liten idé...låt oss säga att man använder begreppet [sweetah] som en typ "djurart" att man skriver ut under loggan på ryggen som om det vore en ordlist-förklaring om ni hajar.
En förklaring till vad ordet betyder och hur det uttalas....
bara spånar :) |
|
|
| Glorie |
haha, fan va coolt mind :) tycker den va jättefin ja. ser ut som ett hjärta...påminner lite om gb's kanske :)
ja tycker den figuren på festis hmm....cactus lime e cool.. alltså den kaktusbiten.. hmmm...festis' hemsida (www.festis.nu) funkar inge vidare.. så ja hittar ingen fin bild på hur kaktusbiten ser ut :(
mmmmm gott |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by mindshooter
EDIT: Fick en liten idé...låt oss säga att man använder begreppet [sweetah] som en typ "djurart" att man skriver ut under loggan på ryggen som om det vore en ordlist-förklaring om ni hajar.
En förklaring till vad ordet betyder och hur det uttalas....
bara spånar :) |
jag tycker de där med jdurart å förklaring låter bra med tanke på att dom dissat oss totalt på sektionsbeskrivningarna också.....typ holland, home of all the good dj's, germany home of the...blalabla osv....åsså sweden, home of the swedish TA's´...så drygt :p
btw gillade din logga mind....å endres va bara rent igenom råball :D |
|
|
| Glorie |
ja tycker me det me jdurart (hoho) låter coolt :)
sweetahs låter verkligen som söta djur asså :) hmm... |
|
|
| ShyTrance |
bra idé me tshirt...
men jag tycker att d ska va nån logo inte bara en speciell font...
men iaf, ska försöka hitta på något.. |
|
|
| Dioxys |
hehe, nån fin liten maskot? :D
hoppas den inte blir lika hatad å ful osm lunarstorm's bjarne :stongue: :haha: |
|
|
| reveal |
på min ska det iaf stå "reveal" på ryggen, i axelhöjd, som namnet på en hockeytröja eller nåt ;)
endre: haha, skrattade rätt bra åt den ;) |
|
|
|
|