return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
TA Sweden T-shirt (pg. 3)
View this Thread in Original format
Connector



ääääh, jag vet inte :clown: :clown: :clown: :gsmile:
Nyx
quote:
Originally posted by RebeL9
SWETA låter för jävligt tycker jag :)
låter som något fackförbund.
jag tycker det ska framgå att det rör sig om trance. därför bör ordet TRANCE synas extra bra. TRANCEaddict SWE kanske?


Jag håller med..TRANCE måste definitiv stå med på tröjan!

quote:
Originally posted by mindshooter



Den var snygg! Men jag vill se en logo (gärna en ny version av "TA-ödlan") & med texten "Swedish tranceaddict" eller som den här ovan; SWETA & med texten "tranceaddict.com" under.
ShyTrance
nu har jag hållt på lite
svårt o hitta på nån maskot =/

http://hem.passagen.se/shytrance/stl.txt

kommentarer?
Nyx
quote:
Originally posted by ShyTrance
nu har jag hållt på lite
svårt o hitta på nån maskot =/

http://hem.passagen.se/shytrance/stl.txt

kommentarer?




snygg! testa & gör så att den lutar lite inåt som i din sig, shytrance! :rolleyes:
mindshooter


jobbade vidare på Glories grej om att det såg ut som ett hjärta.
Där har ni en logga iaf, om man tar bort texten och bara har ett hjärta på framsiden med texten TRANCE under kanske? Och sedan hjärtat med SWETA (bilden ovan) på ryggen nedanför nacken?
reveal
fan va ni e grymma på grafik grabbar! coolt, jag känner på mig att det snart dyker upp en skitsnygg som vi alla gillar :D


vilken färg ska själva tröjan ha tycker ni?
mindshooter
quote:
Originally posted by reveal
fan va ni e grymma på grafik grabbar! coolt, jag känner på mig att det snart dyker upp en skitsnygg som vi alla gillar :D


vilken färg ska själva tröjan ha tycker ni?



Svart tycker jag iaf :)
sipowitz
Tjo!

En för mig viktig grej... när det gäller typ av t-shirt.

Många har en förmåga att göra en stor miss och tar en lågbudget sort som sitter kasst när det ska göras t-shirts...

Jag röstar alltså för en lite dyrare (svart...) t-shirt

/Martin
reveal
quote:
Originally posted by sipowitz
Jag röstar alltså för en lite dyrare (svart...) t-shirt


håller med! när man ändå håller på så är det lika bra att satsa på bra grejor

jag tycker att den modellen som tshirten som redan finns (den svarta) ser jävligt konstig ut, nån som håller med?
SteveTranz4ever
Jag håller med så folket kan ju hålla sina ögon öppna för vad som finns ute på marknaden... Jag vet salming har en as skön svart t-shirt ... jag har den modellen i båda svart å vitt... den e alltså superasbra... bara det att den kostar 300 vilket kanske e lite väl mycke...

Även dessa typer av tröjjor funkar för mig... t-shirts utan ärmar....

en kompis till mig på bilden

[edit] Jag känner en som har en kläd butik här i Väsby... är säker på att jag kan få mängd rabbat... 10 - 20 % kanske.... han säljer dessa salming men jag ska ner och kolla vad han har inne just nu...

reveal
300 är inte för mkt för min del
Glorie
weeee....alla e duktiga :D

nu ska ja göra två bilder me :D

gillar shytrance å minds skarpt asså
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Privacy Statement