return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
TA Sweden T-shirt (pg. 30)
View this Thread in Original format
cviper
quote:
Originally posted by Nyx

Snyggt :)
Glorie
stefan, hä bara me mitt första bidrag.. de andra var bara lall :)
:p

(kan inte komma från att jag gillar minds gb-hjärta :) ) fortfarande alltså
jeremy1984
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Nu när jag drar ner till Holland kommer jag fixa mig en egen tryckt t-shirt... finns en bra buik för sånt i Amsterdam, där ska jag antingen ha en svart tajt t-shirt eller annan snygg färg med UV-färg, i fram ska det stå med feta bokstäver SWEDEN och i bak LIQUIDSUNSET.org... det kommer va enkelt men se bra ut :)

Låter smidigt det där..tror jag såg att du skrev detta på TC eller nåt oxå. Du skulle inte kunna tala om vad stället heter eller/och var det ligger någonstans? :rolleyes:

Har länge funderat på att trycka nån enkel t-shirt, men det har aldrig blivit av..skulle ju va perfekt i samband med TE :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by jeremy1984
Låter smidigt det där..tror jag såg att du skrev detta på TC eller nåt oxå. Du skulle inte kunna tala om vad stället heter eller/och var det ligger någonstans? :rolleyes:

Har länge funderat på att trycka nån enkel t-shirt, men det har aldrig blivit av..skulle ju va perfekt i samband med TE :)

Vet inte exakt vad gatan heter men det är en shopping gata som dom flesta brukar hamna på, om sexshoppen Private ligger på den så har du kommit rätt, denna gata går även från det stora torget där Madame tussauds ligger
http://212.140.220.8/amsterdam/image.php?id=193

klädaffären ligger mittemot en skivbutik som heter Mid-Town

[edit]Hittade Mid-Town på nätet, ligger på Nieuwedijk 104 ;) http://www.mid-town.nl

Kul att se att det har droppat in en del förslag nu... Om nån vecka eller så kan vi ta och avsluta steg 1 och jag kan ta och sammanställa samtliga förslag för en omröstning :D
jeremy1984
Thank u very much Steve :)
Hamnar de flesta just på den gatan för att Private ligger där? :tongue2
Skämt åsido..ska anteckna det här, så hittar jag säkert nu :)
En sista fråga...hur lång tid tar dom på sig? Antar att det tar en liten stund ändå..

Själv gillar jag Glories 1a och 2a, samt Mindshooters sista förslag bäst :)
ShyTrance
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Kul att se att det har droppat in en del förslag nu... Om nån vecka eller så kan vi ta och avsluta steg 1 och jag kan ta och sammanställa samtliga förslag för en omröstning :D

deadline ?
knomaden
Folliow - Up:

Vi försöker fortfarande få aktuella prisläget för detta år från vår fabrik i Uganda, men Joseph Muwonge, lokal grundare och executive director för ON A MISSION Uganda, fick sin mobil stulen för en o en halv vecka sen, så han har bara Internetcafe o tillgå för stunden. Vi droppade ett mail igår, och jag har pratat med en annan polare, Kenge, som skulle säga att mail kommit om han råkade springa på Joseph på stan Downtown Kampala. Annars så skulle han hem till honom på söndag...

Life goes on, och göra business med denna inriktning är alltid lika spännande...

Men WORTH WAITING FOR! Vi kan erbjuda den mest högkvalitativa t-shirten som går att få tag på på svenska marknaden med 255 g/m2, som vi sett är det högsta som går att få på den svenska profilklädesmarknaden (som detta är den sub-bransch vi talar om) - med schyssta arbetsförhållanden, rättvist betalt till arbetare och bönder och ekologisk bomull utan växtgifter - helt enkelt en unik produkt med topp på varje dimension av det som fler borde kräva av alla marknadens produkter för att få en schysst och hållbar värld!

So - Steve, Mindshooter, Glorie och alla andra djupengagerade, hold your horses när väl logga röstats igenom...

Jag skall ta tag i och digitalisera mitt förslag också (om det inte blivit gjort innan av någon annan...).

Peace, over and out for the moment...

/Anders
JayBee
quote:
Originally posted by knomaden
Life goes on,
we drift deeper into the sound, feel it strong.. so bring it oon.. so bring it oooonn, so bring it ooooonn.... bring it oooooooonn, so bring it OOOOON! :)
knomaden
quote:
Originally posted by JayBee
we drift deeper into the sound, feel it strong.. so bring it oon.. so bring it oooonn, so bring it ooooonn.... bring it oooooooonn, so bring it OOOOON! :)

"....there is a coldness in the air, but I don't care."

Jag har ju världens varmaste SWEEEEET SWETA-shirt!

"...we drift deeeper, into the sound."

Gärna för mig.

A State of Silja-Line-kryss.

Kan det vara ett aktuellt leveransdatum, tro?

Mars första helgen? www.mondaybar.com - Dela Östersjöns vågor med Armin van Bengtsson eller vad han heter? AvB, vetja att han har som initialer iaf. A State of Trance Best of 2003 top 20 - As the T-shirt Comes med Gabriela och Dresdina presents Motor-olas...

Direkt ur OAM Sweden-gänget/PuLS-teamets händer, tro?

"...embrace me, surround me..." (omgiven av en ....ja ja t-shirt, jag vet jag vet!! hör jag SWETAS säga när jag ännu en gång försökte vara rolig)

Hasta La Vista, SWETA-babies.

I'll be back :P

---

[EDIT-p. s.] Jag la in bakgrundsinfo på denna tråds sida 21 :) - ON A MISSION Sustainable Trade :: T-shirts
knomaden

Nu har jag tagit fram ett digitalt förslag utifrån min handritade skiss för några sidor sen...nu helt i blågult :).

SWETA-shirts på vårkryssen med Armin, som sagt?

När sätter Du en absolut deadline för förslag inför omröstning, Steve?

Peace,
Anders

SteveTranz4ever
Imorrn kommer jag göra en sammanställning och göra en poll där jag visar upp samtliga bidrag som jag har fått in eller samlat in.

Den som får flest röster kommer därmed att bli SWETA t-shirtens officiella tryck, 100% demokratiskt !!!!
staz
skulle kunna ha någons mindre logga på bröstet där fram.. och någons större på ryggen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Privacy Statement