|
TA Sweden T-shirt (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Jag har fått in ett förslag hittills från SWE_TRANCE
Jag vill ta tag i detta på så sätt att man tar en sak i taget... nu vill jag ha alla förslag till mig, har utsett mig själv till ansvarig bidrags insamlare så kan jag presentera dessa sen i en slutgiltig poll...
Alla tryck går inte å göra så gör inga mastodont fantasy bilder som bara går att visa med bästa skrivaren på ett papper... detta ska va enkelt och vara lätt att känna igen och kunna tryckas på en t-shirt... ju mer komplicerat desto dyrare blir det.
Material, design & sånt får bli nästa steg !!!
Jätte bra att ha folk i tankarna som knomaden som verkar ha bra kontakter där med tröjor...
Steg 1 till en t-shirt ser ni nedan
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
OFFICIELLA SWETA trycket
Maila mig era bidrag och ideer till mig på [email protected] så presenterar jag om en tid ,när det verkar som alla gjort sitt, alla bidrag som vi alla får rösta på som blir den enda officiella t-shirten... the can be only ONE. Personligen ser jag att trycket ska dra ens tankar till trancEaddict eftersom det är det som ska ena oss och faktiskt gjort det... all respect...
VISA VAD NI GÅR FÖR :gsmile:
|
| quote: | | Originally posted by dbl vill ju hellre ha en någorlunda tight modell |
Ja mä ! :)
| quote: | Originally posted by mindshooter
dbl, t-shirt är väl det enda som alla använder...alla vill inte gå runt i tighta kläder ;) | Kanske kommer det finnas möjlighet att välja storlek.... small = tajt.... large = loose fit |
|
|
| knomaden |
Hej alla!
Jag återkommer snarast med respons på responsen efter vårt event, och även med ett layoutförslag till Steve!
Just nu har vi fett ös med eventplanerande, och jag skall ta fram exakt aktuell prisbild när jag varit i kontakt med "vår man i Uganda", Executive Director Joseph Muwonge, OAM Uganda - lokal grundare, Kampalatranceaddict med medlem ID i t.nu jo21009 och brother in every dimension of life :). Han håller på att vaska fram de aktuella priserna och modellerna.
Det finns iaf tre kvalitetsnivåer, 150 g/m2, 200 g/m2 och riktigt high end super quality fet som bara den - 255 g/m2 - det är det mest högkvalitativa som går att få i hela profilklädesbranschen i Sverige, där vi här kollat in övriga leverantörer...
Jag återkommer som sagt! Ringer Joseph så fort eventet är över, så jag skickar info senast måndag, men antagligen tidigare!
Tack för positiv respons!
Vi hörs!
Peace,
Anders |
|
|
| Nyx |
kul att du engagerar dig knomaden.
jag ska försöka fixa nya förslag till logos! |
|
|
| knomaden |
Jag har ritat ihop ett förslag som jag tyvärr inte hinner "digitalisera" via något illustrations/designprogram, men ville släppa det här för vidare samverkan i denna tråd! Kanske någon annan kan haka på i en allmänt kollektiv kreativ process med detta som start?
God Jul och Gott Nytt År!
/Anders |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by knomaden
Jag har ritat ihop ett förslag som jag tyvärr inte hinner "digitalisera" via något illustrations/designprogram, men ville släppa det här för vidare samverkan i denna tråd! Kanske någon annan kan haka på i en allmänt kollektiv kreativ process med detta som start?
God Jul och Gott Nytt År!
/Anders |
schysst ide me svenska flaggan
men förstår inte varför du valde grön o röd färg på det andra :P baskiens färger lol :toothless
jag kanske kan "digitalisera" den...
btw va blev deadline da? Jag tycker 4:e Januari 2004 eller nått |
|
|
| Glorie |
| har du fått in några förslag stefan? undrar lite lätt |
|
|
| ScuL |
| vore schysst att ha en SWE-TA shirt på Trance Energy :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Glorie
har du fått in några förslag stefan? undrar lite lätt | Har enbart fått två förslag på den tiden som gått... svagt intresse... |
|
|
| Dj_ExOn |
| Man får helt enkelt göra sina egna shirts om man vill ha dom. |
|
|
| JayBee |
| altså jag försöker verkligen komma på någon bra ide men det är så jävla svårt. dessutom är jag inge vidare på att rita :P |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Har enbart fått två förslag på den tiden som gått... svagt intresse... |
Jag är väldigt intresserad, problemet är att jag verkligen inte är bra på layout/grafik etc, så jag har helt enkelt inga förslag att lämna in :)
Kom igen nu, vet att det finns flera här på forumet som är grymma på grafik! :cool: |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by reveal
Jag är väldigt intresserad, problemet är att jag verkligen inte är bra på layout/grafik etc, så jag har helt enkelt inga förslag att lämna in :)
Kom igen nu, vet att det finns flera här på forumet som är grymma på grafik! :cool: |
word ^^
skulle oxå göra en om jag var bra, men nu e jag inte det :p |
|
|
|
|