|
TA Sweden T-shirt (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| staz |
| skulle kunna ha någons mindre logga på bröstet där fram.. och någons större på ryggen. |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Imorrn kommer jag göra en sammanställning och göra en poll där jag visar upp samtliga bidrag som jag har fått in eller samlat in.
Den som får flest röster kommer därmed att bli SWETA t-shirtens officiella tryck, 100% demokratiskt !!!! |
mmen nej snälla, inte imorrn, ge mig några dagar till är du snäll ,jag håller på me förslag. |
|
|
| St_Andrew |
ge han några dagar till!!!
:D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by staz
skulle kunna ha någons mindre logga på bröstet där fram.. och någons större på ryggen. |
Då får ni komma med konkreta förslag på varje tryck... :)
| quote: | Originally posted by ShyTrance
mmen nej snälla, inte imorrn, ge mig några dagar till är du snäll ,jag håller på me förslag. |
Sure... njemo problemo ;) |
|
|
| ShyTrance |
^^rygg
har tagit lite från knomadens idé^^ ska arbeta lite mer på den iaf.. den e inte klar än. |
|
|
| JayBee |
| Shy: jag gillar verkligen den som är längst upp utav dina förslag :) nicigt bajsigt! |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
^^rygg |
mummsich! asbra :D |
|
|
| ScuL |
| bra gjort, men skulle det inte stå nån kort förklaring för de som inte vet vad SWETA betyder? :) precis som i din sista förslag. |
|
|
| dbl |
| tänkte jag skulle ha gjort något... men orkade inte.. hehe |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by dbl
tänkte jag skulle ha gjort något... men orkade inte.. hehe |
mennnn.. danieeeel :) suck :wtf:
snyggt shytrance :cool: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
mennnn.. danieeeel :) suck :wtf:
|
hehe.. vadå då.. har hållt på med musiken istället :) |
|
|
| U121 |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
^^rygg
|
heheyy, det tar sig ju :D |
|
|
|
|