|
TA Sweden T-shirt (pg. 34)
|
View this Thread in Original format
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by dbl
vilket stavfel????????????????????
|
"becaus" stavas because :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
"becaus" stavas because :D |
STORT stavfel att man råkar missa e:et
la ju verkligen ner tid på bilden |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by dbl
la ju verkligen ner tid på bilden |
gjorde du? :eyes:
:p |
|
|
| ShyTrance |
här e mitt slutgiltiga bidrag då, alla delar har fått namn så att ni kan säga vilken kombination ni gillar bäst... hoppas ni gillar dem :)
 |
|
|
| dj_hysterix |
| F1 och B1 för mig ;) |
|
|
| JayBee |
| f1 och b3 för mig :) |
|
|
| ScuL |
att göra det komplicerade
F1 och B2 för mig :D |
|
|
| knomaden |
...och snart ser jag framför mig en radda av alla kreatörer så att röstningen kan börja...spännande! Finns ju ett par som inte offentliggjort sitt än :).
Drar Du igång en ny tråd, Steve, med "Poll: Vilken skall bli vår officiella SWETA T-shirt" för att highlighta/pinpointa att nu är det dags för omröstning, så att fler observerar det, Steve? Är det värt lite extra promotion att detta är på gång? Måste ju bli 100 eller över i antal beställningar.
Peace,
Anders
*som är glad efter ett bra gig igår :) * |
|
|
| Dj_ExOn |
| "Det börjar ta sig!" sa pyromanen! :D |
|
|
| St_Andrew |
| f2, b3! omg! :p |
|
|
| DJ_Laszlo |
| Det kommer att bli sjukt svårt att bestämma sig för vilken som är snyggast vid en kommande omröstning, men F1/B3 ligger mig nog varmast om hjärtat. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by knomaden
...och snart ser jag framför mig en radda av alla kreatörer så att röstningen kan börja...spännande! Finns ju ett par som inte offentliggjort sitt än :).
Drar Du igång en ny tråd, Steve, med "Poll: Vilken skall bli vår officiella SWETA T-shirt" för att highlighta/pinpointa att nu är det dags för omröstning, så att fler observerar det, Steve? Är det värt lite extra promotion att detta är på gång? Måste ju bli 100 eller över i antal beställningar.
Peace,
Anders
*som är glad efter ett bra gig igår :) * |
Yes jag startar en poll så fort jag har fått in alla bidrag... väntar på Dragonfly som visst skulle ha nåt på gång.
Vi behöver inte heller bli fler än hundra utan det var bara i TCs fall där som dom fick betydligt bättre pris när dom kom upp i den summan.
Kom ihåg... vill helst bara presentera ett bidrag från varje person... Med delade meningar och för många bidrag så kommer kanske "fel tröjja vinna" och då blir det bara en massa skriverier i aftonbladet precis som när "fel låt vann" i schlagerfestivalen ;) |
|
|
|
|