return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 
TA Sweden T-shirt (pg. 34)
View this Thread in Original format
ShyTrance
quote:
Originally posted by dbl
vilket stavfel????????????????????


"becaus" stavas because :D
dbl
quote:
Originally posted by ShyTrance
"becaus" stavas because :D


STORT stavfel att man råkar missa e:et

la ju verkligen ner tid på bilden
St_Andrew
quote:
Originally posted by dbl
la ju verkligen ner tid på bilden


gjorde du? :eyes:



:p
ShyTrance
här e mitt slutgiltiga bidrag då, alla delar har fått namn så att ni kan säga vilken kombination ni gillar bäst... hoppas ni gillar dem :)
dj_hysterix
F1 och B1 för mig ;)
JayBee
f1 och b3 för mig :)
ScuL
att göra det komplicerade
F1 och B2 för mig :D
knomaden
...och snart ser jag framför mig en radda av alla kreatörer så att röstningen kan börja...spännande! Finns ju ett par som inte offentliggjort sitt än :).

Drar Du igång en ny tråd, Steve, med "Poll: Vilken skall bli vår officiella SWETA T-shirt" för att highlighta/pinpointa att nu är det dags för omröstning, så att fler observerar det, Steve? Är det värt lite extra promotion att detta är på gång? Måste ju bli 100 eller över i antal beställningar.

Peace,
Anders
*som är glad efter ett bra gig igår :) *
Dj_ExOn
"Det börjar ta sig!" sa pyromanen! :D
St_Andrew
f2, b3! omg! :p

DJ_Laszlo
Det kommer att bli sjukt svårt att bestämma sig för vilken som är snyggast vid en kommande omröstning, men F1/B3 ligger mig nog varmast om hjärtat.
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by knomaden
...och snart ser jag framför mig en radda av alla kreatörer så att röstningen kan börja...spännande! Finns ju ett par som inte offentliggjort sitt än :).

Drar Du igång en ny tråd, Steve, med "Poll: Vilken skall bli vår officiella SWETA T-shirt" för att highlighta/pinpointa att nu är det dags för omröstning, så att fler observerar det, Steve? Är det värt lite extra promotion att detta är på gång? Måste ju bli 100 eller över i antal beställningar.

Peace,
Anders
*som är glad efter ett bra gig igår :) *



Yes jag startar en poll så fort jag har fått in alla bidrag... väntar på Dragonfly som visst skulle ha nåt på gång.

Vi behöver inte heller bli fler än hundra utan det var bara i TCs fall där som dom fick betydligt bättre pris när dom kom upp i den summan.

Kom ihåg... vill helst bara presentera ett bidrag från varje person... Med delade meningar och för många bidrag så kommer kanske "fel tröjja vinna" och då blir det bara en massa skriverier i aftonbladet precis som när "fel låt vann" i schlagerfestivalen ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 
Privacy Statement