|
TA Sweden T-shirt (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| AC. |
Håller med alla andra.
Kul att se någon tar tag i saker och kolla runt och testar osv.
=) |
|
|
| Dj_ExOn |
| Har lixom inte varit med här men det ser ju skit bra ut! Jag är på att köpa! |
|
|
| P4z! |
| Skulle vi ha en poll om vilken design vi ska använda? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by P4z!
Skulle vi ha en poll om vilken design vi ska använda? | Jo det var ju meningen men jag känner att jag måste kolla upp vad som verkligen går att trycka först.... sorry for the delay men men... det är svårt känns det som att hitta br tryckare som inte tar hutlösa priser... |
|
|
| dj_hysterix |
WOW!
Så nu håller ni på trycka tröjor också ? :D |
|
|
| Vizay |
inte dö ut nu inte dö ut nu.....de ska fan inte bli som det har blivit med gathern 2 ggr nu :D
*fetebump* ;) |
|
|
| Goldiluxe |
wooaah! jag vill nog oxa ha en san t shirt!
den var ju snygg! :)
kommer ni trycka nagra eller hur blir det?
Helena:cool: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Den som väntar på nåt gott............ ;) |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Den som väntar på nåt gott............ |
....får vänta alldeles för länge :( |
|
|
| Treo |
Jag är eventuellt oxå intresserad av en t-shirt. heh, btw. jag är inte gjord för tighta kläder :p (inte för att jag är stor och tjock, utan min kroppsform är bara inte särskilt.. vältränad hehe)
-Treo- |
|
|
| Glorie |
| hur gåre me tröjorna? |
|
|
|
|