|
TA Sweden T-shirt (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
| relativt tajt...inte spännis dock...korta ärmar å tajt i halsen e viktigt tycker jag....sen tycker jag typ namnet på ärmen låter snyggare än å ha det fett utprintat på ryggen :) fast de e ju bara jag :p |
|
|
| Endre |
 |
|
|
| RebeL9 |
ok klart att man ska spänna sig?
:) |
|
|
| Vizay |
rebel jag har inte mage å spänna mig...e för slappig just nu så man börjar bli lite runn om magpartiet :p
asså endres bilder e så blla....fast ändå inte lockande att ha på tröjan...men balla :D |
|
|
| RebeL9 |
men sluta nu. klart att det ska vara spänntröja. ok ingen ärmlös för såna e det bögvarning på :)
men klart den ska vara tight.
perfekta t-shirten att ha på sig på gymmet när man pressar. |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by RebeL9
men sluta nu. klart att det ska vara spänntröja. ok ingen ärmlös för såna e det bögvarning på :)
men klart den ska vara tight.
perfekta t-shirten att ha på sig på gymmet när man pressar. |
Gym? Vad faen e det? |
|
|
| SteveTranz4ever |
Här ser ni mig i densvarta tajjta 300 spänn t-shirten.... ärmarna blir korta när man sträcker på sig... kvaliteten är grymm somsagt

ps. kommer inte slita min t-shirt som tränings tröjja eller liknande |
|
|
| Dioxys |
| räcker för mig? :) |
|
|
| RebeL9 |
| steve: på tok för långa ärmar. man ska inte behöva sträcka på sig för att ärmarna ska bli korta :( |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by RebeL9
men sluta nu. klart att det ska vara spänntröja. ok ingen ärmlös för såna e det bögvarning på :)
men klart den ska vara tight.
perfekta t-shirten att ha på sig på gymmet när man pressar. |
 |
|
|
| RebeL9 |
ok iofs kan jag inte dömma den utan att ha sett den irl :)
men bara den är tight så e jag nöjd :D |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Endre
|
när skickar du trycket till tryckeriet? :) |
|
|
|
|