|
TA Sweden T-shirt (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
japp, snyggt impulze!
| quote: | Originally posted by impulze
one background is comin up! :D snart så ;) |
hehe :D
Dio, varför skulle de inte gå att trycka? :( Ja funderar på att skriva de där på bröstet och sen, Sweden på ärmen..har ett tryckeri 50 meter ifrån där ja bor. |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by Glorie
[...] varför skulle de inte gå att trycka? :( [...]
|
Tror det e lite många "färger", dvs. massor med olika blå-toner. Antingen kommer det kosta en del, eller så kommer de flesta detaljer försvinna. |
|
|
| mindshooter |
| Går inte att trycka toner på enkelt sätt eftersom toner går ut på att du har en massa små punkter....man släpper igenom bakgrundsfärgen genom att öka avståndet mellan dessa punkter...dessa små punkter går juh itne att trycka liksom..blir som tusentals små bilder i ställe för en stor...... |
|
|
| Glorie |
duuu Nyx... får ja be dig om en tjänst... (jag har försökt själv, men det funkade inte så bra för mig i Photoshop) :( e käs vettdu :)
skulle du kunna göra den där senaste.. tranceaddict-bilden helt i vitt istället??? vore asschysst... å kanske i sånkvalite så man kan gå till tryckeriet me den? kanske mankan redan? va vet ja, men nån nämnde tif? tror inte ja kan öppna tif-bilder hos mig iofs.. men aaa...
vore schyst som f'n iaf :) du kan få en kram som tack :) :) :) |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by Glorie
duuu Nyx... får ja be dig om en tjänst... (jag har försökt själv, men det funkade inte så bra för mig i Photoshop) :( e käs vettdu :)
skulle du kunna göra den där senaste.. tranceaddict-bilden helt i vitt istället??? vore asschysst... å kanske i sånkvalite så man kan gå till tryckeriet me den? kanske mankan redan? va vet ja, men nån nämnde tif? tror inte ja kan öppna tif-bilder hos mig iofs.. men aaa...
vore schyst som f'n iaf :) du kan få en kram som tack :) :) :) |
självklart kan jag fixa det, Glorie..säg till om du vill ha andra färger eller annan storlek..;)
edit - har lagt upp bilden i större storlek och högre kvalitet.
<trance][addict, 1500x376, jpeg, 145k>
<trance][addict, 1500x376, tif, 265k>
|
|
|
| Glorie |
tack Nyx :D
ja har lagt ner det här projektet nu... svårt att arbeta motströms. :crazy: Ni kan väl hojta när ni har en färdig tröja så köper jag nog, ja med!! |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
ja har lagt ner det här projektet nu... svårt att arbeta motströms. |
mmm, verkar inte som att nån är genuint intresserad? |
|
|
| Dioxys |
det funkar garranterat! bara det att du måste ha en fin utskrift på papper innan! :) |
|
|
| ShyTrance |
| Är det någon som vet något om hur man bäst anpassar grafiken till t-shirt tryck? |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
Är det någon som vet något om hur man bäst anpassar grafiken till t-shirt tryck? |
det beror på hur du menar |
|
|
| Nyx |
Ett bra sätt att fixa TA t-shirts (tröjor, kepsar, muggar, musmattor m.m.) är att använda sig av cafepress!
- vita t-shirts i bra kvalitet! med TA-tryck såklart!
- långarmade t-shirts kan vara ballt!
- sätt klistermärken med TA-tryck på bilen eller vad som helst!
- trosor till glorie, gaby och alla andra swetabrudar :toothless
Om vi kan bestämma oss för nåt/några tryck så kan jag fixa storlek/kvalite på eventuella tryck och sedan dra igång verksamheten! |
|
|
|
|