return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
TA Sweden T-shirt (pg. 13)
View this Thread in Original format
Dioxys
att det står SWE TA eller hur det nu skulle stå..

sen är hur man gör det ett sätt man kan komma på :)
sen nånting runtom!
behöver inte vara nått spec märke... men visst kan man komma på?
nyx bilder är rätt bra exempel :)
Dj_Activated

har ingen aning om vad den där krusidullen ska föreställa :p
Glorie
coolt, det e lite fladdermus över den där :)

hur får alla till skiftningarna, själva finishen på allt? typ text som glänser å allt sånt? :) haha

dbl.....ja kommer nu tror ja.. ;)
dbl
quote:
Originally posted by Glorie
coolt, det e lite fladdermus över den där :)

hur får alla till skiftningarna, själva finishen på allt? typ text som glänser å allt sånt? :) haha

dbl.....ja kommer nu tror ja.. ;)

gör du det :)

en annan sak som det msåte tänkas på e att när man trycker något så blir det inte alltid exakt som det ser ut på bilden på datorn.

t.ex. den gula blur effekten på activated's bild blir troligtviss inte speciellt bra... texturen e jag himla osäker på också.

+ att jag ogillar texten.. vet att det e original texten till TA, men gillar inte den
SWE_TRANCE
Håller på å pillar lite...
Ett förslag _med_ ödlan...
Jag gillar det stilrena stuket, här kommer förslag Nr.1

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Dj_Activated

har ingen aning om vad den där krusidullen ska föreställa :p
*gilla* :gsmile: bra rygg tavla
eller trancEaddict.com fram å resten bak

Stilrent av SWE_TRANCE där... gillar texten
reveal
gillar Dj_Activateds olika förslag, de är snygga :cool:

jag håller med mind, vi ska inte sno en logga (med undantag för ta:s logga, ifall vi nu vill ha den)

håller även med den som sa att den inte ska representera nån speciell genre av trance, det är forumet och att man gillar trance som är det viktiga
mindshooter
FRAM

BAK
reveal
mind, tror det är bättre om "reveal" är vågrätt längs ärmkanten, istf så som du satte det
fruktsoppa
haha, det är ju lunarstorms färger ju.. haha alla kommer tro ni härmar.

reveal
quote:
Originally posted by fruktsoppa

tur att du påpekade detta (jag hänger inte på lunar, så jag känner inte till färgerna dom kör med :)), mind ändra OMGÅENDE!!! :D
mindshooter
quote:
Originally posted by fruktsoppa

lol henke vfn gör du här haha :p
long time no see, förutom i plugget.

Reveal menar du en drastisk vinkeländring eller? jag gjorde juh bara föra att visa, klart at namnet ska vara paralelt. Fast du kanske menar att det ska gå över axeln?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Privacy Statement