|
TA Sweden T-shirt (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Dioxys |
precis :)
så kom med fler förslag kanske? eller är alla "slut" på kreativiteten? :)
skulle vara bra med ett konfirmerande om alla är färdiga med alla bidrag?
så kunde vi ha nån poll om vilket tryck som är bäst!
och det där med personliga tryck? är inte det rätt krångligt att fixa i masstryck? :conf: |
|
|
| SWE_TRANCE |
bra idé detta här tycker jag!
Jag tycker att om man ska ha med namnet/nickname någonstans så är det med liten text på armen. Grodan tycker jag inte har så stor betydelse, men som Steve sa så tycker jag att det ska stå trancEaddict.com.
Jag kommer med ett par seriösa förslag senare ikväll, tror inte chefen skulle bli så glad om han såg att jag pysslade medt-shirt utformning till TA.. :) |
|
|
| Dj_Activated |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Personligen vill jag inte ha en jätte blaffa med mitt nick på ryggen
Hellre på ärmen eller som sagt litet vid bröstet, jag e säker på att det ser mer stilrent ut...
Vill ha trancEaddict.com så man ser att de e en site å inte en vanlig tranceberoende person... om mna inte har .com med så åtminstånde tycker jag man ska ha det klassiska trancEaddict fonten med samma färg... |
Ungefär såhär nånting?
 |
|
|
| Nyx |
Jag har bara skummat igenom tråden efter mitt senaste inlägg..tack för all feedback för mina motiv! :rolleyes:
Diggar ettan & tvåan!
|
|
|
| SteveTranz4ever |
Visst det var ett bra exempel....
Tycker vi väntar med en poll tills typ fredag.... så vi kan sammanställa allt ordentligt.... ingen mening med att stressa fram nåt |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Dioxys
skulle vara bra med ett konfirmerande om alla är färdiga med alla bidrag?
så kunde vi ha nån poll om vilket tryck som är bäst!
|
vem är det som har brottom? :)
Klart man jobbar så fort som möjligt, finns väl ingen anledning till att inte sätta igång på stört. Alla får sin chans.
kom på en grej som kanske löser hela tröj problemet. Om steve skriver ut "mallarna" så kan vi skicka runt dom istället via post. så får folk stryka på dom själv, på önskat plagg :) Tycker dock fortfarande att det är viktigt att vi kommer överens om hur det ska se ut. För det ser nog bara konstigt ut om alla har olika design liksom :P |
|
|
| Dioxys |
haha, menade inte så :)
jag menade att när de är klara... behöver inte vara nu på en gång :) |
|
|
| Nyx |
Jag har lagt till ett motiv med både fram & baktryck! (TA-ödlan) ;)
|
|
|
| dbl |
| den andra tröjan e bäst av dem... gillar inte den med ödlan så mycket |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Dj_Activated
|
ok har bestämt mig. den där var utan tvekan den bästa :)
det beror på att jag är så svag för den söta ängeln :D
fy fan va fin den är! Men texten är jag inte helt nöjd med. Det borde stå trancEaddict SWE eller något. och adressen behöver inte vara med.
Som jag redan sagt tidigare måste ordet Trance utmärkas. Det är ju trancegalningar vi är. Inte tranceaddict.com-galningar :)
Och jag tror inte armin ska ha något att säga om att vi lånar hans ängel. |
|
|
| Glorie |
jag håller med Rebel9 väldigt mycket... e väldigt svag för änglar men ja gillar texten :) ser awesome ut alltså
allt det snacket med namn eller ej... kan inte de som vill ha namn lägga till det på ett speciellt ställe och de som inte vill ha det gör inte det... de som vill ha namn får således bet. mer pengar :) bara och komma fram till var trycken ska vara och hur de ska se ut :)
det vore bra (pengamässigt) att bara ha två tryck, ex fram och bak.. vill man ha på ärmen blir det dyrare.. och det gör sig inte så mycket me tryck där heller, gör det?
jag tycker det känns bra med url:en på ryggen iaf... behöver inte va stort å blafsigt, det kan stå lite mindre och högre upp :)
steve, ja skratta högt när ja läste det du skrev om att ja e donna :) hohohoho (fick mig också att börja tänka på en gammal rysk visa som ja älskade när ja var barn :) |
|
|
| lonne |
Har kollat igenom alla de olika alt på tröjorna. Jag tillhör också en av dom som fastnat för ängelen, tycker att den är diskret och snygg.
Den passar dessutom mkt bra på svart bakgrund, men kom gärna med fler
förslag om ni har tid och ork. |
|
|
|
|