|
TA Sweden T-shirt (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Dioxys |
jo, en logga som inte representerar nån spec trance-stil..
den ska representera forumet?
rebel? varför inte bara göra en egen då? |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Dioxys
jo, en logga som inte representerar nån spec trance-stil..
den ska representera forumet?
rebel? varför inte bara göra en egen då? |
för att motiven som presenterats här är mycket bra |
|
|
| Dioxys |
mhm, och det kommer fler :D så bestäm dig inte än :)
som sagt, jag vill gärna att en officiell TA-Sweden t-shirt kommer :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Aendy
Ska vi inte ha en unik symbol som representerar SWETA? |
| quote: | Originally posted by Dioxys
jo, en logga som inte representerar nån spec trance-stil..
den ska representera forumet? |
-Och Choklaaaaaa!
Men det är ju tre önskningar på en gång!
Det går ju faktiskt inte! :)
(jo med Kinder överraskning) tsss :p |
|
|
| Dj_Activated |
| vad kan man ha för motiv som relaterar till det svenska TA forumet? :conf: |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by RebeL9
jaha så bara för att ängeln representerar Armin och vissa här inte gillar armin så är ängeln ett dåligt motiv?
Det var det sämsta jag hört.
Jag skiter i om det är Armin, DJ PHAT BASS2k eller någon annan tysk bögtechnoproducent som har ängeln som sitt motiv men jag tycker den är söt och ball för det.
Och nej vi vill inte ha någon hardtranceinspirerat tryck.
Tror för övrigt inte det är så många som vet att ängeln kommer från Armind.
Mindshooter: nu ska du inte vara sådan, om du respekterar varje copyrightlag så strängt så antar jag att du inte har en endaste mp3a på hårddisken?
vet hut folk! Jag vill ju bara ha en snygg t-shirt som visar att jag lyssnar på trance. |
JAG skulle inte använda copywrite som enda argument för att inte använda en logga...men när man ska göra en EGEN t.shirt för _vårt_ specifika forum så tycker jag att vi ska ha en egen logga, och inte ta någon annans. Det blir inte lika personligt helt enkelt. Copywrite var bara ännu ett argument |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Dj_Activated
vad kan man ha för motiv som relaterar till det svenska TA forumet? :conf: |
ett motiv som är gjort av någon på den svenska sektionen? |
|
|
| RebeL9 |
| vad är copywrite? :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by RebeL9
vad är copywrite? :) |
lol |
|
|
| Dj_Activated |
| quote: | Originally posted by mindshooter
ett motiv som är gjort av någon på den svenska sektionen? |
hm ja, men hur ska den se ut för att kunna relatera till den svenska sektionen? Gul/blåa texten var bra, men något mer? |
|
|
| dbl |
| jag tycker vi sätter en bild på mig på den bara :) |
|
|
| Aendy |
| Jag fick bara en snabb idé att om man tar någon av de typiska djuren som associeras med Sverige typ Dalahäst, Älg eller varför inte Isbjörn och deformerar fett till något som blir typ SWETA:s egen TA ödla. Det hade ju kunnat vara något, synd bara att jag suger på det grafiska annars hade jag kunnat illustrera lite hur jag menar. |
|
|
|
|