|
TA Sweden T-shirt (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Nyx
har lagt till en t-shirt som är anpassad till kvinnor nu ;) |
aaaa, fast jag vill ha denna tröja se bild i vanliga damstorlekar.. annars köper ja inte :p
inte en t-shirt :) de e inte snyggt på tjejer juuuuu |
|
|
| Nyx |
| Jag tror inte att den t-shirten finns i damstorlekar..har inte kunnat hitta det iaf :( |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Nyx
Jag tror inte att den t-shirten finns i damstorlekar..har inte kunnat hitta det iaf :( |
menn?? va? det borde ju finnas :(  |
|
|
| Nyx |
tyvärr glorie..
den varianten verkar bara finns till yngre tjejer.
här är en halvtaskig bild på min t-shirt :o
 |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Nyx
tyvärr glorie..
den varianten verkar bara finns till yngre tjejer.
här är en halvtaskig bild på min t-shirt :o
|
snyggt värre! :D men dettta är altså inte den officiella varianten? |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
snyggt värre! :D men dettta är altså inte den officiella varianten? |
nej, det är nyx-versionen av "tranceaddict of sweden" ;)
det finns ingen officiell sweta t-shirt |
|
|
| ScuL |
jag vill ha en Trance - X - Addict .... SWEDEN t-shirt... typ.
men jag vill ha det svart .. inte vit. ... och med ljusblå lr ljusgröna texter.
:) kan vi fixa det? |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by ScuL
jag vill ha en Trance - X - Addict .... SWEDEN t-shirt... typ.
men jag vill ha det svart .. inte vit. ... och med ljusblå lr ljusgröna texter.
:) kan vi fixa det? |
cafepress fixar bara tryck på vita t-shirts i nuläget..har läst att de ska börja trycka på svarta t-shirts snart också
men jag kan ju självklart fixa själva trycket (i andra färger) om du nu vill ha det! :) |
|
|
| Goldiluxe |
jag letar o letar men hittar ingen lank till vart t shirtarna finns att beskada?
Hjalp? :) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Nyx
cafepress fixar bara tryck på vita t-shirts i nuläget..har läst att de ska börja trycka på svarta t-shirts snart också
men jag kan ju självklart fixa själva trycket (i andra färger) om du nu vill ha det! :) |
hmm synd. när kommer de göra det? vore kult att jag har en shirt på trance energy med hehe :D
annars måste jag tänka om det.... vit är så 'enkelt'. gillar inte det. |
|
|
| ShyTrance |
en kompis till mig e skitgrym på att rita, han har ritat en grym grej som kanske passar tröjan... jag frågade honom om han kunde rita nått "trance:igt"
men jag återkommer >_< |
|
|
| TrancE_GyLLe |
kam man inte göra så att man lägger upp _alla_ förslag på en sida med ett nr bredvid.
sen gör någon här en poll..sen när "alla" har röstat kan man ju börja planera hur de ska allt ska gå till med färg på tröjan, tryck teknik mm...
men jag vet ju inte hur det funkar med trycket om det tex är många olika nyanser av tex blå...
känns som man iaf måste besämma logan först iaf... |
|
|
|
|