|
TA Sweden T-shirt (pg. 35)
|
View this Thread in Original format
| knomaden |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vi behöver inte heller bli fler än hundra utan det var bara i TCs fall där som dom fick betydligt bättre pris när dom kom upp i den summan.
|
Well, det är just det...det går en kraftig "breakpoint" där, så det är önskvärt med 100+, det var därför jag nämnde det.
Annars - brabra! Poll in the loop ;) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Dj_ExOn
"Det börjar ta sig!" sa pyromanen! :D |
:stongue: hohohoho :) Klockren!!!!
nice work Shytrance :) men baksida B2 e snyggast ffs :) fast! har ju inte sett alla bidrag än :p |
|
|
| mjz |
| f2 och b3 känns som vinnare av dom där tycker jag... :) |
|
|
| St_Andrew |
| hmm kanske ett onödigt klagmål, men borde det inte vara swedish tranceaddicts och inte swedish tranceaddict? |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
hmm kanske ett onödigt klagmål, men borde det inte vara swedish tranceaddicts och inte swedish tranceaddict? |
kanske ju.. det beror lite på hur man ser på det..
we are swedish tranceaddicts typ eller I am a swedish tranceaddict eller typ go visit tranceaddict... det är ju lite beroende på hur man lägger upp det :) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by JayBee
kanske ju.. det beror lite på hur man ser på det..
we are swedish tranceaddicts typ eller I am a swedish tranceaddict eller typ go visit tranceaddict... det är ju lite beroende på hur man lägger upp det :) |
mjo men låter det inte bättre med s? |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
mjo men låter det inte bättre med s? | hmmm jag vet inte, jag ska sova på saken |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Kom ihåg... vill helst bara presentera ett bidrag från varje person... Med delade meningar och för många bidrag så kommer kanske "fel tröjja vinna" och då blir det bara en massa skriverier i aftonbladet precis som när "fel låt vann" i schlagerfestivalen ;) |
Håller med dig till 100%.
Ett bidrag räcker, bara att skaparen bestämmer vilket han vill ha med :) |
|
|
| U121 |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
f2, b3! omg! :p |
totalt :D
*edit*
fast när jag tänker lite så går F1 lika bra :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Goda nyheter... har fått tag i en tryckare via en vän.. han känner dottern till killen som äger företaget så det kan bli lite bättre priser :)
Väntar fortfarande på ett bidrag sen drar jag igång en omröstning
Vad gäller ShyTrances bidrag så tycker jag han skall ställa upp med F1 fram & B2 bak
Nyx tycker jag absolut skall använda den upp till vänster och den till höger nere på framsidan |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Goda nyheter... har fått tag i en tryckare via en vän.. han känner dottern till killen som äger företaget så det kan bli lite bättre priser :)
Väntar fortfarande på ett bidrag sen drar jag igång en omröstning
Vad gäller ShyTrances bidrag så tycker jag han skall ställa upp med F1 fram & B2 bak
Nyx tycker jag absolut skall använda den upp till vänster och den till höger nere på framsidan | det är goda nyheter det! :D
angående shytrance förslagen så hoppas jag att du steve-castro väntar med att diktatera tills du gör en stads kupp hehe :) personligen så tycker jag f1&b3 ser mer proffsigt ut. och utav nyx förslag tycker jag den med en stjärna i mitten utav trance och addict ser fyndigast ut :) (kanske blir jobbigt att trycka den där blomman typ för den ser komplicerad ut) |
|
|
| knomaden |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
[COLOR=white]Goda nyheter... har fått tag i en tryckare via en vän.. han känner dottern till killen som äger företaget så det kan bli lite bättre priser :)
|
Jag kan bara säga en sak - min personliga åsikt (som jag skall ta med OAM's styrelse), är att jag definierar detta som en s k "strategisk order" om den skulle gå igenom i upphandlingsprocessen, så jag är beredd att förorda för OAM:s del att gå ner rejält i pris (utan att kompromissa när det gäller den del av kostnaden som går till vår utvecklingsfond för långsiktiga utvecklingsprojekt för fattigdomsbekämpning - 1. Vattenbrunnar i Ugandisk landsbygdsmiljö i de distrikt där kaffebönorna produceras i det kaffe många av oss dricker 2. Ett rehabiliterings- och utbildningshem för gatubarn i Kampala i en av förorterna), och är det något mer "avancerat" tryck som inte fabrikens screentryckare kan fixa, så i alla fall vill jag att upphandlingen kan ta hänsyn till "råvaran", den otryckta t-shirten och trycka i Sverige...
Vad säger Du om det, Steve? |
|
|
|
|