|
TA Sweden T-shirt (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| steves förslag om ärmlösa tshirts... kom på att tjejer kanske inte är så sugna på det? fast det är klart, bara glorie och gaby här ju, de kanske inte ens vill ha en... |
|
|
| Glorie |
alltså, ja vet att bilderna e tunga som F*n, ja orka inte mekka me dom mera :) hohohoohoh.... såå.. själv tycker ja den me flickan e bäst... till alla asså :p
hehehhe
nemen den overdrive å laservarning posta ja bara för att ja tycker d e coola märken :D kanske nån annan kan leka me :D
å så kan man välja om det ska stå addict fram.. och url:en bak!
orka inte göra nå baksidor |
|
|
| mindshooter |
Jag tror\tycker inte att vi ska ta något som någon annan har ritat... blir lite fel,,,eller du kanske har ritat den dära flickan? :) du är juh bra på att rita.
Lite loveparade över den första dära :D |
|
|
| Glorie |
hohohoohoh......Im running wild...:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
neee, ja har copyright på flickan, det e ju från mina trosor ju ...hoho
den bilden me gult på..den globen e stulen dock :D Muuhahaha
å den me laservarning.. har ja bara tagit bild på...
tsss, men jenny dååå, vad har du gjort? :p |
|
|
| reveal |
| jag vet iaf vilken vizay kommer att rösta på :p |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by Glorie
neee, ja har copyright på flickan, det e ju från mina trosor ju ...hoho
|
:D
____________________________
När det gäller tröjorna är jag beredd att betala en hel del..så köp in i högsta kvalite! ;) |
|
|
| dbl |
skall se om man kan komma på något bra att göra sen.
e helt väck just nu...
+ att ni som gör bilder, glöm inte att dem måste antingen vara i vector eller runt 300dpi med rätt storlek i CM... annars kan det bli jobbigt :) |
|
|
| lonne |
Diggade den första tröjan Glorie postade. 300:- är lugnt för mig, så
länge kvaliten är bra. Jag kan även tänka mig utan armar, vilket också är snyggt. |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Glorie
hohohoohoh......Im running wild...:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
neee, ja har copyright på flickan, det e ju från mina trosor ju ...hoho
den bilden me gult på..den globen e stulen dock :D Muuhahaha
å den me laservarning.. har ja bara tagit bild på...
tsss, men jenny dååå, vad har du gjort? :p |
men är det du som har gjort den? :) jag har snobben på mina kallingar, får inte använda honom för det :p
Då ska jag langa upp mit slutgiltiliga bidrag snart iaf :) Så får ni langa upp era så skapar jag en poll om det hela |
|
|
| Vizay |
hahaha lol reveal...så perv du e....bt wglorie va dom på eller av vid bilden? :p :rolleyes:
nae men jag tycker nån av dom första borde gå å utveckla till ett snyggt tryck....minds eller shytrance's... |
|
|
| Dioxys |
men tänk på att trycken kanske inte ska vara enorma?
jag tänker på tekniken hur vi trycker dem?
är det inte så att du bara stryker på halv stora tryck på själv tröjjan bara?
om vi skulle testa med steves skrivare från hans jobb..
eller ska vi anlita en tryckfirma?
( http://www.minitryck.se )
( http://www.cafepress.com ) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by mindshooter
men är det du som har gjort den? :) |
meeeen :)
ja lattja ju bara lite.. suck...
iaf så hoppas ja alla förstod att den andra tröjans logo ska va mindre å att d ska stå endast ADDiCT på fram å inte alla orden :D
reveal fråga nåt me.. hmm...JO just, ja.. ja vill ha tröja såklart, men inte en T-shirt |
|
|
|
|