|
TA Sweden T-shirt (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| det börjar dra ihop sig till val :) najz. ska bli spännande och se vart vi hamnar med båten :D |
|
|
| dj_hysterix |
| shytrances bild längst upp var snyggast :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Skulle gärna vilja att ShyTrance berättade hur hans bidrag ska vara... är det tre olika t-shirts... är det två med olika tryck.... vilket ska va fram, vilket ska va bak... vill du ha fler kombinationer som man kan rösta på ? |
|
|
| MarkzMan_X |
hej alla swetas in klotterplanket !
T-Shirts look nice! |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by MarkzMan_X
hej alla swetas in klotterplanket !
T-Shirts look nice! |
komen jullie dit forum nou ook al bestormen? :eek: |
|
|
| dj_hysterix |
| Joost ? Qu'est-ce que tu fait hier ? :p |
|
|
| MarkzMan_X |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
Joost ? Qu'est-ce que tu fait hier ? :p |
What did i do yesterday?
Uhh... studying? |
|
|
| ShyTrance |
Jag tänkte att alla kunde välja filket framtryck som skulle va bäst, om d ska täcka hela bröstet lr bara en liten på någon sida...
o den sista kanske skulle kunna va till ryggen, kan göra allt svartvitt omd skulle höja priset för mycket typ .. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
Jag tänkte att alla kunde välja filket framtryck som skulle va bäst, om d ska täcka hela bröstet lr bara en liten på någon sida...
o den sista kanske skulle kunna va till ryggen, kan göra allt svartvitt omd skulle höja priset för mycket typ .. |
Jag gör fler varianter isf. vill gärna undvika att få för många trådar/poll´ar kring det här. |
|
|
| ScuL |
så då.....
A-varianten är kanske liten för stor men ja.. det kom för att jag klippade logon direkt ur första förslaget. :) kan alltid gör det lite mindre.
i svart


och i blå

 |
|
|
|
|