return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 
TA Sweden T-shirt (pg. 33)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Ville bara nämna lite kring TranceClubbers t-shirt.
Den fick dom till priset 180:- från tryckaren och det var när dom beställde över 100 exemplar och då har den 3 loggor, en stor loga fram, "URL" i liten text i nacken & en loga på en ärmen.
Logan fram & "URL" texten var i UV-behandlad färg (något självlysande) & logan på ärmen i silverliknande färg.

Tänkte bara ni kan få en liten idé om hur det kan gå till och kosta. Men hur många vi skall beställa är steg 3 och kommer alltså längre fram

Japp nu ska jag börja sammanställa alla bidrag lite snyggt så det ser ut som dom sitter på en och samma t-shirtmodell...

Fortfarande så har en del inte berättat vart deras tryck skall sitta.
Glorie... har förståt hur du sagt det ska vara på framsidan... är det allt ?
Knomaden... hur har du tänkt att din ska sitta ?
Nyx... hur har du tänkt att din ska sitta ?

Dessa har jag bidrag ifrån... Vilka har jag missat ? Har nyligen haft datorhaveri.
glorie
knomaden
mindshooter
nyx
scul
ShyTrance
SWE_TRANCE

ps. förstår man vart man kommer ifrån om det bara står tranceaddict eller sweta ? Kom att tänkte på när jag var på Trinity 2 och en kille hade en t-shirt där det endast stog "tranceaddict" och jag frågade såklart vad han hette på TA men han sa då att det visste han inte ens vad det var, han var bara medlem på TC och sa han var addicted to trance
JayBee
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Dessa har jag bidrag ifrån... Vilka har jag missat ? Har nyligen

jag tror att dragonfly höll på med några förslag oxo. du kan väl avvakta någon dag bara, hon sa att hon skulle maila dem till dig.
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by JayBee
jag tror att dragonfly höll på med några förslag oxo. du kan väl avvakta någon dag bara, hon sa att hon skulle maila dem till dig.
Yes yes... har gjort klart alla bidrag nu så jag kan slänga upp för en omröstning när som helst
Nyx
quote:
Ville bara nämna lite kring TranceClubbers t-shirt.
Den fick dom till priset 180:- från tryckaren och det var när dom beställde över 100 exemplar och då har den 3 loggor, en stor loga fram, "URL" i liten text i nacken & en loga på en ärmen.
Logan fram & "URL" texten var i UV-behandlad färg (något självlysande) & logan på ärmen i silverliknande färg.

Tänkte bara ni kan få en liten idé om hur det kan gå till och kosta. Men hur många vi skall beställa är steg 3 och kommer alltså längre fram

Det hade varit coolt med uv-tryck!

180:- är ju väldigt billigt dessutom..men hur många medlemmar har vi här som kan tänkas köpa en t-shirt? knappast så många som 100 pers iaf.

quote:

Nyx... hur har du tänkt att din ska sitta ?

Jag hade tänkt ett stort tryck på ryggen och ev. ha URL på bröstet eller ett stort tryck på magen och en liten URL vid nacken.

quote:
ps. förstår man vart man kommer ifrån om det bara står tranceaddict eller sweta ?

De flesta på TA lär fatta vad SWETA står för iaf. Annars kan man ju lägga till "sweden" nånstans.
Nyx
knomaden
Steve:

3 förslag;

1 litet diskret "nära hjärtat". Jamen, vi har ju SWETA close to our hearts...

1 på bröstet större...

Alternativ tre - som ettan diskret fram och det stora som tvåan på ryggen.

Peace,
Anders

PS. Steve; Gällande tryckpriser med färdig t-shirt - då vi tillämpar "sustainable/direct trade" med vår fabrik i Uganda, som också trycker tshirten, så kommer vi billigare undan än 180 kr/stycket...till högre både faktisk, social, etisk och ekologisk kvalitet...en snygg t-shirt som dessutom ger mervärdet "gott samvete" :). Joseph Muwonge, Executive Director OAM Uganda, var på fabriken i torsdags och fick 2004 års prislista för samtliga tre kvalitetsnivåer, han skall maila över den snarast. DS.
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Nyx

Snyggt mannen men så hur blir det med tryck på bröstet... vill gärna att det ska vara så tydligt som möjligt... kommer bli 100 olika kombinationer annars... Tvivlar även på att alla dom förslagen är nödvvändiga. Jag gillar mest den du började med.

Med fler än 1 förslag har automatiskt mindre chans att få sin utvald till det officiella trycket
Glorie
quote:
Glorie... har förståt hur du sagt det ska vara på framsidan... är det allt ?

hehe aaaa jag har bara ett bidrag, alltså det första :) de andra var bara lek :p och de e tänkt att den ska va på framsidan. länken till TA kan stå på baksidan.. hade inte tänkt så mycke på den (ehum)

håller me Nyx! UV vore GRYMMEBRA :D
dbl
ok.. det e över nu.... trycket e färdigt o håller på att bli printat... här e t-shirten som alla kommer ha på nästa fest

Aendy
quote:
Originally posted by dbl
ok.. det e över nu.... trycket e färdigt o håller på att bli printat... här e t-shirten som alla kommer ha på nästa fest

Gillar stavfelet!

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by dbl

Är det en bild på du eller en brud... ser ut som ett par D-kupor där ;) Du får bilda klubb med jowafe ;) j/k :toothless
dbl
quote:
Originally posted by Aendy
Gillar stavfelet!

vilket stavfel????????????????????

o det e jag steve... DENNA bilden
o neeeeeee.. har inga bröst ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 
Privacy Statement