return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
TA Sweden T-shirt (pg. 15)
View this Thread in Original format
Vizay
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Varför inte sattsa rejält medans vi håller å ???

Jag står på övre raden andra från höger

:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

detta ska symbolisera att jag ligger dubbelvikt av garv just nu :D

fan asså....de bästa e ju att jag fortfarande e SNYGG!!! ;) :p :rolleyes:
ShyTrance
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
...tänkte de e bra om vi kör deadline fredag.... så allt får sjunka in lite

kan vi inte ha deadlinen lite senare?? typ på söndag eller måndag, eftersom jag på vardagar går till skolan o har inte tid o göra förslag under vardagar, du vet läxor..

swe_ta's förslag va mkt bra tycker jag :D
Glorie
quote:
Originally posted by Vizay
fan asså....de bästa e ju att jag fortfarande e SNYGG!!! ;) :p :rolleyes:

hohoho...den där sidan e klockren asså (me gamla dansband) :D

Vizay, ja fan du e snygg där :) Om ja måste välja en andra plats blir det väl reveal.. hohoho :) sen går det inte att välja längre :p
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by ShyTrance
kan vi inte ha deadlinen lite senare?? typ på söndag eller måndag, eftersom jag på vardagar går till skolan o har inte tid o göra förslag under vardagar, du vet läxor..

swe_ta's förslag va mkt bra tycker jag :D
Ja visst då säger vi söndag :)

Ingen brådska... vi har ju inte haft en TA t-shirt sen vi startade så nog kan man vänta lite till...
Dj_Activated
FRAM

BAK

dbl
själva märket på framsidan var ok, men texturen... njaaa.. vet inte ens hur det skulle bli att trycka det.. inte speciellt bra skulle jag tro.. texten... gillar inte fonten.. vet att det e originalet, men gillar helt enkelt inte originalet..

baksidan... har la ingen större lust att göra reklam för technics ;)
Kraith
Stilrent helt klart. Håller också med om att det ska vara en rätt tajt svart t-shirt med korta, smala ärmar. Slängde ihop en logga i PS:

SWE_TRANCE
Gjorde lite ändringar från förra förslaget, inst så stora...
Har bara pillat lite till

Har sett i andra delar av forumet hur vissa gjorts sina avatarer, gjorde en snabbis som sitter på armen ovanför "TA-namnen" (se bifogad bild).

Vet inte om Steve har kollat upp tryck ännu?
Ska ett tryckeri trycka på flera ställen än fram/baksida på tröjan så tror jag att det blir dyrt som attan. Men någon nämde tvätttåligt "stryktryck". Låter ju bra, fast jag kan gärna tvätta min för hand om det skulle vara så.

dbl
tycker inte det skall varar nån stor grej på ryggen....

och om nån möjligtviss läser mina poster så kanske ni har sett att suddiga ytor kan vara svåra att trycka.. pratar in om egna erfarenheter, men jag har läst massor av threads på ett grafik forum som handlar just om tryck och det har stått flera gånger

och med detta menar jag att motion blur grejen på sverige kartan på ryggen troligtviss inte blir så snygg... + blurren på TA.SWE på framsidan.... vill bara vara vänligt och hjälpa till och få det lättare för alla som gör tryck :)

EDIT: en annan sak... gör era grejer i CMYK.. blir bättre så.
och använd INTE tunna linjer... det e inte säkert att dem kommer med när man trycker
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by dbl
tycker inte det skall varar nån stor grej på ryggen....

och om nån möjligtviss läser mina poster så kanske ni har sett att suddiga ytor kan vara svåra att trycka.. pratar in om egna erfarenheter, men jag har läst massor av threads på ett grafik forum som handlar just om tryck och det har stått flera gånger

och med detta menar jag att motion blur grejen på sverige kartan på ryggen troligtviss inte blir så snygg... + blurren på TA.SWE på framsidan.... vill bara vara vänligt och hjälpa till och få det lättare för alla som gör tryck :)

Den på framsidan har du helt rätt i, ingen idé att ha gaussisk oskärpa där.
Men på rycken så är trycket såpass stort, så där ser jag inga probs.
Men vi lär väl knappast trycka med den "tungaste" tekniken heller, hade blivit för dyrt. Jag tycker själv att det ska vara cleana saker på tröjorna. Ville bara testa å göra nåt flashigt också, måste ju se reaktionerna på forumet. Å en del gillar flashiga prylar, andra inte.. ;)

EDIT: Angående CMYK så kan personen fixa det när grejjerna ska iväg till tryvkeriet.

dbl
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE

EDIT: Angående CMYK så kan personen fixa det när grejjerna ska iväg till tryvkeriet.

självklart kan man det, men det ser inte alltid likadant ut :)
Dioxys
ingen som är lite otrolit grym på 3d och kan fixa en liten gubbe?
behöver bara ett huvud typ :)
med hörlurar också :) han ska se glad ut! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Privacy Statement