|
TA Sweden T-shirt (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
Jag gillar den blå skarpt Nyx :) fast av nån anledning så ser jag den hellre på en stor "hood" tröja på ryggen...vad tycker ni andra?
Ska fixa med det där du sa Reveal...byta plats oxå |
|
|
| Glorie |
Nyx! ....assnyggt!!!!
det e fan coolt om man slipper ha nån figur... å bara ha snygg text sådär fast de där krumelurerna e en part of it så att säga
ja e grymt impad.. hade ja ägt en reklambyrå nu, hade ja nog anställt dig på direkten :p
ja lägger ner mina bidrag :D |
|
|
| mindshooter |
ok haha nu har jag lagt in din medlemmsnummer som "spelarnummer" reveal :) Och ändrat så att färgerna passa bättre...vad tycker ni?
FRAMSIDA
BAKSIDA
 |
|
|
| reveal |
hohohoh :)
spelarnummer är kanske inte aktuellt :D
dock: det lär vara sjukt mkt dyrare att trycka i färg, man kanske ska ka enbart vitt tryck på svart t-shirt? |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
hohohoh :)
spelarnummer är kanske inte aktuellt :D
dock: det lär vara sjukt mkt dyrare att trycka i färg, man kanske ska ka enbart vitt tryck på svart t-shirt? |
beror juh på som sagt om vi gör det på Steves jobb och pyntar färgen...annars faller iaf hela min konstuktion heh...den bygger juh på färg
jag gillade idén med medlemmsnummer :) Visar hur många jävla medlemmar det faktiskt finns hära |
|
|
| Glorie |
ja tycker det ska va färg asså.. på svart tröja :)
asså tänker ni ändå betala 300 för en tröja.. kan ni ju ta sämre märke än det dyra å lägga 50 kr extra på färg iställe :D
Nyx, den blåa tyckte ja var snyggast. glömde säga |
|
|
| dbl |
| medlemms nummer... neee tack.. mitt namn... neee tack :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
om jag ska ha med namn så vill jag ha det lite mer diskret... jag kan tänka mig att ha det på ena ärmen eller smått på vänster sida på bröstet
Nyx bild var jäkligt schyrre.... jag tittar mest nu för att samla ihop så mycket som möjligt för att senare mot helgen ha en omröstning, klart folk får ha vad dom vill men lite enhetligt vore bäst tycker jag och det gör det hela enklare och beroende på hur vi går tillväga billigare också...
Smaken e som baken så det kommer att finnas skilda meningar vad man ska ha och inte...
Den där 300 spänns t-shirten är bara ett förslag men det är bara hålla ögonen öppna... Glorie du får välja nåt du tycker passar dig eftersom du e en donna :gsmile:
Som sagt detaljer ska kollas upp och se vilka tillvägagångssätt som e bäst billigast osv. |
|
|
| mindshooter |
Jag vill att namnet ska synas :) vi ska juh hitta varandra juhe...
vi får väl se hur det blir tillsut :) |
|
|
| RebeL9 |
angående kvalitén på t-shirten så vill jag bara tillägga att det ska vara en tight modell. trycket på t-shirten syns bäst på sådana.
värst av allt är hängande modeler :(
ärmarna bör vara ganska korta. |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
om jag ska ha med namn så vill jag ha det lite mer diskret... jag kan tänka mig att ha det på ena ärmen eller smått på vänster sida på bröstet |
så kan jag också tänka mig att ha det..
och som rebel9 sa så måste det ju vara en tight modell... en "hängande" modell tar jag aldrig på mig.. enda gången e om jag har nån tröja över eller på söndagar som idag då jag e bakis och bara tar nått ur garderoben :D |
|
|
| Aendy |
För min del är det Nyx förslag som attraherar mig starkast.
När det kommer till ärmlöst känner jag bara att användningsområdena begränsas kraftigt. Känns spännigt att komma ner på en träning eller till skolan med en sådan tröja.
När det gäller tryckerier så har hela mitt lag tryckt upp tröjor med utmärkt tryckningskvalitét hos ett gäng som heter "Mix fix". Kan ju vara ett tips när vi börjar söka runt lite.
Kan oxå absolut tänka mig ett litet personligt tryck, dvs namn, på ärmen eller liknande. |
|
|
|
|