|
TA Sweden T-shirt (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| Så om jag förstått detta rätt så är det många som bara vill ha en cool trance-t-shirt... alltså att den inte har nåt att göra med denna site och den stolthet vi har med att vara med i denna kära TA familj ? |
|
|
| Endre |
 |
|
|
| Dj_ExOn |
Jag är på! Har inte lagt märke till den här topicen! :cool:
Jag ska kolla lite vad jag kan fixa graphic vise när jag kommer hem från skolan?
Och namnet ska stå på ena ärmen.. ja visst! :) |
|
|
| mindshooter |
så pass liten som www. grejen är på min grej tycker jag är acceptabelt iaf, ser inte så nördigt ut... :)
Folk måste juh förstå att vi representerar sidan! |
|
|
| reveal |
| Dj_Activated: tror man brukar skriva trancEaddict med litet t (fast stort E)... eller har jag fel? tänkte på adressen i dina loggor |
|
|
| Dioxys |
varför gå in på så mkt detalj om själva tröjjorna än?
tycker vi låter de kreativa komma med sina förslag om tryck nu..
sen får man kommentera dem och se om de blir nå bättre :)
nästa steg är väll att man bestämmer hur tröjjan ser ut eller? tror det blir bäst så
jag vill gärna ha adressen på tröjan :)
tycker fan alla har så jävla brottom!! :whip:
lugna ner er och få nått bestämt istället, alla ska vara så jävla petiga när inget ens är bestämt! |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
Dj_Activated: tror man brukar skriva trancEaddict med litet t (fast stort E)... eller har jag fel? tänkte på adressen i dina loggor |
japp :)
samma sak där oxå, tror inte att det är så bra att använda armins logga på en TA t-shirt... Najs design dock :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Dioxys
varför gå in på så mkt detalj om själva tröjjorna än?
tycker vi låter de kreativa komma med sina förslag om tryck nu..
sen får man kommentera dem och se om de blir nå bättre :)
nästa steg är väll att man bestämmer hur tröjjan ser ut eller? tror det blir bäst så
jag vill gärna ha adressen på tröjan :)
tycker fan alla har så jävla brottom!! :whip:
lugna ner er och få nått bestämt istället, alla ska vara så jävla petiga när inget ens är bestämt! |
du har rätt :) men det är lätt att bli ivrig över en sån här sak ju :D |
|
|
| Dioxys |
jojo, självklart :) det är jag med!! :)
men jag vill att det inte bara ska bli snack om saken som så mkt annat här :/ (som det nämndes tidigare) |
|
|
| Dj_Activated |
| quote: | Originally posted by reveal
Dj_Activated: tror man brukar skriva trancEaddict med litet t (fast stort E)... eller har jag fel? tänkte på adressen i dina loggor |
sant, men Swamper brukar skriva TranceAddict i sina nyheter på första sidan så jag blev lite osäker på hur jag skulle ha det. Men det går ju alltid att ändra :)
förresten, är det någon som vet vad det är för teckensnitt på bilderna här på TA? T.ex. den blåa texten Forums högst upp på den här sidan. |
|
|
| reveal |
jag, personligen, vill ha med "trancEaddict", både för att att visa att jag hänger på sidan och för att visa att jag gillar trance sjukt mkt :)
vidare vill jag ha med nickname, gärna stort över ryggen, som nån sa, det ska synas vem man är ju ;)
och så vill jag ha med nån cool logga som vi kommer överens om... inget nummer |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Dioxys
tycker fan alla har så jävla brottom!! :whip:
lugna ner er och få nått bestämt istället, alla ska vara så jävla petiga när inget ens är bestämt! | Håller med... Jag startade tråden igår... bättre att sammla ihop all info och ideer...
Personligen vill jag inte ha en jätte blaffa med mitt nick på ryggen
Hellre på ärmen eller som sagt litet vid bröstet, jag e säker på att det ser mer stilrent ut...
Vill ha trancEaddict.com så man ser att de e en site å inte en vanlig tranceberoende person... om mna inte har .com med så åtminstånde tycker jag man ska ha det klassiska trancEaddict fonten med samma färg.... kolla in dom förslag som kommit med dom officiella tröjorna... dom är mer inspirerade från själva siten
Medlemms nummer känns helt onödigt...
Less is more |
|
|
|
|