|
TA Sweden T-shirt (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
| segt skulle jag tro :p |
|
|
| Nyx |
| ..vad väntar vi på egentligen? |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Nyx
..vad väntar vi på egentligen? |
hoho, bättre tider ditt lilla singoallafreak ;) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Nyx
..vad väntar vi på egentligen? |
tror vi väntar på steves utvärderingar och testar av olika tröjor och tryck
sen måste vi ju dessutom bestämma vilken logga vi ska köra med |
|
|
| Glorie |
| på tal om t-shirts... när ja var på Qontact över nyår såg ja en kille som hade Tranceaddict-t-shirt på sig... varför ja inte gick fram e för mig fortf. ett mysterium....balla väl ur tror ja å i nästa sekund hade ja glömt bort det.. hade ju fullt upp med att skriva på TA :) då.. när ja såg honom :) hehe |
|
|
| Vizay |
asså grejen med logga är lite...ja vet inte va jag ska kalla det men aja...
asså svartvitt tryck är att föredra, 4färgstryck kommer kosta något så offantligt mycke skulle jag tro så de kommer nästan bli för dyrt...tror vi bör satsa på en svartvit logga istället, nyanser funkar väl fortfarande men undvik färger i största möjliga mån kanske? |
|
|
| Glorie |
ja tycker det vore tråkigt om det här projektet rinner ut i sanden...
om nån som håller i det? vet inte vem dock... vill ha draghjälp anmäler ja mig som volontär! |
|
|
| Dioxys |
steve tryckte ju upp nyx's logo och det vart ju rätt grymt!
skulle vara collt och ha en till sommaren nu :) |
|
|
| Glorie |
hmm....ja har för mig att ja tyckte Nyx gjorde den snyggaste loggan.
skulle ju va bra om man kan se finalisterna igen.. i en samlad post.. å sen tycker ja vi kör omröstning... å sen bestämmer vi vart trycket ska vara... å sen trycker vi dom. Piece of cake? |
|
|
| Glorie |
| Kenny, make it sticky :) |
|
|
|
|