|
TA Sweden T-shirt (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| självklart måste man beställa färddigtryckta tshirtar, såna man stryker på är INTE aktuella |
|
|
| Glorie |
men reveal...trycket som man bifogar till tryckeriet
"Ey, tryck upp 25 tröjor me detta tryck..."
det trycket (digitalt) får ja.. å så går ja till ett tryckeri nära mig å så ber ja dem
"Ey, ge mig en girlfitted tröja me detta tryck å så langar ja över disketten, juu" ;) |
|
|
| Dioxys |
så ber du dem trycka på en hood-tröja också :)
så ger jag dig penki sen när jag kommer över ;) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
men reveal...trycket som man bifogar till tryckeriet
"Ey, tryck upp 25 tröjor me detta tryck..."
det trycket (digitalt) får ja.. å så går ja till ett tryckeri nära mig å så ber ja dem
"Ey, ge mig en girlfitted tröja me detta tryck å så langar ja över disketten, juu" ;) |
ey, tjejen, har jag sagt nåt annat? :p sade bara att stryk på-bilder är inaktuella :p |
|
|
| mindshooter |
Sån här skulle jag lätt ha på mig :) Lite som i ICA reklamen där barnen har röda tröjor med vit text, "KEX" "LINGONSYLT" etc :D
Vitt lyser i UV oxå ;)
FRAMSIDA
BAKSIDA
 |
|
|
| [nils] |
wow! läcker idé med en SWETA t-shirt! fy, ja vill juh ha en med! :cool:
jag tycker att mindh's sitter starkast. mycket läckert font o ödlan är lite.. jo.. gulligare än vanligt. :rolleyes: lite respect o strutta runt i en SWETA tröja då! :o |
|
|
| SteveTranz4ever |
Imorgon börjar jag leta sånna som gör tryck i sthlm, som sagt kan göra tryck med en grym färgskrivare vi har på jobbet också. Frågan hur pass stryck tåligt trycket är men det ska jag testa fram på nån gammal t-shirt. Hand tvätt är ju att föredra på sina favvo kläder iaf
Kollar upp med han jag känner som har klädbutik och som även säljer dessa salming t-shirtar... kan säga dom e klockrena... bara dom tål att få tryck på sig, 95% supplex 5% lycra, strykfri, stretchig, materialet är tunt och "andas", har smal och medium och dom sitter som en smäck på mig. |
|
|
| reveal |
mind, om du flyttar ner ryggloggan lite, och smäller in "namn" ovan, som en hockeytröja ungefär, hur ser det ut då?
edit: eller hur ser det ut om ryggloggan läggs på bröstet istället, och "trancEaddict" flyttar till ryggen? med nickname på ryggen också såklart ;) |
|
|
| Glorie |
det e sant att namnet Tranceaddict e klockrent!
ska nog ha det med alltså
ja tycker minds e snygg.. man behöver inte tolka d som hjärta, man kan tolka som laser me :) hehe |
|
|
| Nyx |
Ok..då var det väl dags att jag kom med nåt bidrag..jag ska lägga upp fler senare när jag
har jobbat lite mer med dem jag håller på med nu! ;)
Eftersom bilderna är i 1024x768 så har jag lagt upp dem här: kolla på T-SHIRTS
bilderna kan vara lite suddiga. Jag har trycken i större format & i hög kvalite om det skulle
behövas! :D
|
|
|
| Dioxys |
gillar nyx bidrag starkt! :)
men skulle det vara möjligt att ha den blåa texten och gul "logga" eller krumilur? :)
mer att det är svenska flaggans färger ju :) |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by Dioxys
gillar nyx bidrag starkt! :)
men skulle det vara möjligt att ha den blåa texten och gul "logga" eller krumilur? :)
mer att det är svenska flaggans färger ju :) |
 |
|
|
|
|