return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
TA Sweden T-shirt (pg. 5)
View this Thread in Original format
reveal
självklart måste man beställa färddigtryckta tshirtar, såna man stryker på är INTE aktuella
Glorie
men reveal...trycket som man bifogar till tryckeriet

"Ey, tryck upp 25 tröjor me detta tryck..."

det trycket (digitalt) får ja.. å så går ja till ett tryckeri nära mig å så ber ja dem

"Ey, ge mig en girlfitted tröja me detta tryck å så langar ja över disketten, juu" ;)
Dioxys
så ber du dem trycka på en hood-tröja också :)

så ger jag dig penki sen när jag kommer över ;)
reveal
quote:
Originally posted by Glorie
men reveal...trycket som man bifogar till tryckeriet

"Ey, tryck upp 25 tröjor me detta tryck..."

det trycket (digitalt) får ja.. å så går ja till ett tryckeri nära mig å så ber ja dem

"Ey, ge mig en girlfitted tröja me detta tryck å så langar ja över disketten, juu" ;)



ey, tjejen, har jag sagt nåt annat? :p sade bara att stryk på-bilder är inaktuella :p
mindshooter
Sån här skulle jag lätt ha på mig :) Lite som i ICA reklamen där barnen har röda tröjor med vit text, "KEX" "LINGONSYLT" etc :D

Vitt lyser i UV oxå ;)

FRAMSIDA


BAKSIDA
[nils]
wow! läcker idé med en SWETA t-shirt! fy, ja vill juh ha en med! :cool:

jag tycker att mindh's sitter starkast. mycket läckert font o ödlan är lite.. jo.. gulligare än vanligt. :rolleyes: lite respect o strutta runt i en SWETA tröja då! :o
SteveTranz4ever
Imorgon börjar jag leta sånna som gör tryck i sthlm, som sagt kan göra tryck med en grym färgskrivare vi har på jobbet också. Frågan hur pass stryck tåligt trycket är men det ska jag testa fram på nån gammal t-shirt. Hand tvätt är ju att föredra på sina favvo kläder iaf

Kollar upp med han jag känner som har klädbutik och som även säljer dessa salming t-shirtar... kan säga dom e klockrena... bara dom tål att få tryck på sig, 95% supplex 5% lycra, strykfri, stretchig, materialet är tunt och "andas", har smal och medium och dom sitter som en smäck på mig.
reveal
mind, om du flyttar ner ryggloggan lite, och smäller in "namn" ovan, som en hockeytröja ungefär, hur ser det ut då?


edit: eller hur ser det ut om ryggloggan läggs på bröstet istället, och "trancEaddict" flyttar till ryggen? med nickname på ryggen också såklart ;)
Glorie
det e sant att namnet Tranceaddict e klockrent!
ska nog ha det med alltså

ja tycker minds e snygg.. man behöver inte tolka d som hjärta, man kan tolka som laser me :) hehe
Nyx

Ok..då var det väl dags att jag kom med nåt bidrag..jag ska lägga upp fler senare när jag
har jobbat lite mer med dem jag håller på med nu! ;)

Eftersom bilderna är i 1024x768 så har jag lagt upp dem här: kolla på T-SHIRTS
bilderna kan vara lite suddiga. Jag har trycken i större format & i hög kvalite om det skulle
behövas! :D

Dioxys
gillar nyx bidrag starkt! :)

men skulle det vara möjligt att ha den blåa texten och gul "logga" eller krumilur? :)

mer att det är svenska flaggans färger ju :)
Nyx
quote:
Originally posted by Dioxys
gillar nyx bidrag starkt! :)

men skulle det vara möjligt att ha den blåa texten och gul "logga" eller krumilur? :)

mer att det är svenska flaggans färger ju :)


CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Privacy Statement