|
TA Sweden T-shirt (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Dj_Activated |
en till krusidull :D |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Fast du kanske menar att det ska gå över axeln? |
han mena nog att namnet ska gå runt armen så att säga :)
Activated, weee den var oxå assnygg :D hur gör du? |
|
|
| Dj_Activated |
| har hållt på med ps ett tag + att vi arbetar med det i skolan också :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Varför inte sattsa rejält medans vi håller å ???

Jag står på övre raden andra från höger |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Varför inte sattsa rejält medans vi håller å ???
|
klockren... när kan vi köpa den då??? :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Varför inte sattsa rejält medans vi håller å ???

Jag står på övre raden andra från höger |
haha, grym! :D
Btw, här kommer mitt andra bidrag...
Orkar inte göra fler idag, när var det "deadline"? fredag?
 |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Varför inte sattsa rejält medans vi håller å ???

Jag står på övre raden andra från höger |
Jag utnämner härmed steve till vinnare av dagens helt klart bäst lysande komik!
HELT UNDERBART 'SKRATTAR' :-))) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
haha, grym! :D
Btw, här kommer mitt andra bidrag...
Orkar inte göra fler idag, när var det "deadline"? fredag? | Det där ser mycket clean ut och stilrent.... detta gillar jag... tänkte de e bra om vi kör deadline fredag.... så allt får sjunka in lite |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Varför inte sattsa rejält medans vi håller å ???

Jag står på övre raden andra från höger |
HAHAHAHAHAHAHA :stongue: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| mindshooter |
| steve gillar designen på tröjan, du passar i skägg |
|
|
| Dj_ExOn |
Gillar SWE_TA's bidrag med Sverige bilden bredvid.
Det blev cleant! :) |
|
|
| Aendy |
| SWE_TRANCE förslag är mycket bra. |
|
|
|
|