|
TA Sweden T-shirt (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by reveal
det kanske är en idé om det står "tranceaddict" eller så, för "sweta" är något kryptiskt ifall man inte vet vad det är |
jag tycker också att d ska stå tranceaddict, så att alla kan förstå... :)
sorry, men jag har inte hunnit att göra något förslag..=/ jag har så mycke plugg.. slutar ju klass nio om drygt två veckor :D
hoppas kunna göra någonting under fredagen o helgen :) |
|
|
| Kraith |
| Tyvärr tror jag att detta är ett projekt där det finns (minst) lika många olika åsikter som personer. Det som kanske skulle kunna funka vore att rösta fram 2-3 stycken "officiella" Swe-TA mönster, och sedan får var och en som vill välja en (eller flera) av dessa och själv trycka den/dem på valfritt klädesplagg. |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by reveal
det kanske är en idé om det står "tranceaddict" eller så, för "sweta" är något kryptiskt ifall man inte vet vad det är |
du har rätt...
humm humm
funderar på hur Nyx logga skulle se ut då... :rolleyes:
| quote: | | Originally posted by Kraith Det som kanske skulle kunna funka vore att rösta fram 2-3 stycken "officiella" Swe-TA mönster, och sedan får var och en som vill välja en (eller flera) av dessa och själv trycka den/dem på valfritt klädesplagg. |
låter som en utomordentligt bra idé :) vi kommer ju i vilket fall inte ha dem på samma event typ.. :) |
|
|
| Nyx |
jag bytade ut sweta mot tranceaddict i logon..tycker det ser bättre ut nu
 |
|
|
| Glorie |
sweden behöver ju inte stå me kanske ne :)
hehe va braaaaa
ja tycker d e skitasnyggt |
|
|
| Goldiluxe |
gul blatt!
SNYGGT! |
|
|
| Dioxys |
:eyes: jäävlar va snygg! :eyes:
men den skulle nog inte kunna gå å trycka ut dessvärre! men jag skulle gärna vilja se den loggan lite större som bakgrunds bild till datorn! :) |
|
|
| mindshooter |
| tänk på att det är en SWETA tröja vi gör inte Tranceaddict tröja....för det finns juh redan..vi ska juh ha en för våran sektion :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by mindshooter
tänk på att det är en SWETA tröja vi gör inte Tranceaddict tröja....för det finns juh redan..vi ska juh ha en för våran sektion :) |
jo, men det är väl ändå bra att det står "tranceaddict" på den? kanske med litet typsnitt, men ändå... om det bara står "sweta" så fattar bara vi här det, om det står både och så fattar alla |
|
|
| impulze |
| quote: | Originally posted by Dioxys
:eyes: jäävlar va snygg! :eyes:
men den skulle nog inte kunna gå å trycka ut dessvärre! men jag skulle gärna vilja se den loggan lite större som bakgrunds bild till datorn! :) |
one background is comin up! :D snart så ;) |
|
|
|
|