|
Games! (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| AC. |
Är det bara jag som spelar spelet Magewar(Archmage)?
Spelet finns nu i alla fall uppe igen efter fd. spelare programerat hela spelet själva från grunden efter Mari (Som körde spelet från början) lad ner.
www.the-Reincarnation.com
Jag spelar enbart på Blitz servern.
(För er som blir sugna så är detta spel bara att rekomendera om man har väldigt brist på liv att spendera sin fritid på.)
(För er som vill vara lite stolt över att vara svensk så kan jag medela enn APP-server står nere i södra Sverige )
|
|
|
| Kongo_kim |
kanske bara Laszlo som är intresserad men Eastside Hockey Manager.
Som Championship Manager fast ishockey.
Kan träna NHL , collegelag, Elitserien , Finska, Ryska, Franska osv.
Grymt kul spel |
|
|
| jofawe |
| bara jag som blev grymt besviken på Doom 3?? |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by jofawe
bara jag som blev grymt besviken på Doom 3?? |
nope, inte bara du.... |
|
|
| Gate 42 |
^ Huh?! Vad snackar ni om?! Kunde fan inte sova igår natt efter att ha spelat det. Värre skräck-FSP-spel får man ju gräva långt ner i avgrunden för att hitta.
Jösses, jag blev helt fast på direkten. Önskar bara jag hade ett fetare gfx kort eller cpu så jag kunde maxxa ut effekterna...
... *krzzk* VA! va va det! *bam bam bam* .... *uuuuhhhhh* .... :nervous: |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
kanske bara Laszlo som är intresserad men Eastside Hockey Manager.
Som Championship Manager fast ishockey.
Kan träna NHL , collegelag, Elitserien , Finska, Ryska, Franska osv.
Grymt kul spel |
IIH! ÄNTLIGEN ETT MANAGERSPEL FÖR OSS HOCKEYHOROR!!! :) *springer bort till den lokala TV-spelsbutiken Dajrekt Kånnekt och införskaffar mig ett exemplar omedelbums* :)
edit: särskrivning. *ställa sig i skamvrån en timma* :nervous: :nervous: |
|
|
| Hauken |
Har lirat lite doom 3 sen igår.. måttligt nöjd..
Likadana miljöer, bara massa runthattande efter PDA's och monster som hoppar upp.. det var kul och läskigt en stund.
Flöt iaf hyffsat på burken..
nää, hoppas hl2 blir roligare.
Angående BF1942, det är världens bästa lir ;) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Hauken
Angående BF1942, det är världens bästa lir ;) |
spelar jätte mkt BF:Vietnam nuförtiden |
|
|
| Hauken |
| Usch, vietnamn var ju en besvikelse :( Sjukt krävande dessutom :/ |
|
|
| jofawe |
jag tyckte inte BF Vietnam krävde så mycket..
jag har bara ett ASUS v7700 :)
Däremot Doom3 var jävligt krävande, och tråkigt.. visst är det läskigt, men sååå jäkla speciellt var det inte.
personligen längtar jag nog till Battlefield 2 kommer (eller 3, om man räknar Vietnam som ett släpp)
det är ju mer i nutid på nya BF =) |
|
|
| jeremy1984 |
| MSRöj 4-ever! :p |
|
|
| Pjox |
Jag är nått så sjukt road av att sitta o läsa va ni skriver om, fattar ingetning :D
Känner lixom till 3 spel. The Sims, wc3.. och tja ett jätte kul spel som jag inte minns va det heter :D kul vare i alla fall :toothless |
|
|
|
|